MotoGP

MotoGP: Тимот на Репсол Хонда го започна последниот тест за оваа година

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Следете нè на:

 

565740f7441de5.43321634Педроса на патеката Херез

Со оглед на тоа дека забраната за тестирање започнува на 1ви декември, возачите на Репсол Хонда, Марк Маркез и Дани Педроса, денеска на патеката во Херез го одржаа првиот од планираните три тестирања.

Иако утрото беше ладно, тие беа благословени со доброто време кое остана сончево во текот на целиот ден. Марк и Дани го поминаа првиот ден споредувајќи различни мотори и работејќи на електичниот сет ап.

Марк го заврши денот со најдобро време од 1 минута и 39 секунди, притоа возејќи вкупно 65 круга.Дани, кој ја пропушти трката која се возеше тука минатата година поради повреда, успеа да извози 65 круга. Неговото најдобро време изнесуваше 1 минута и 40 секунди. Тој имаше мала незгода на последниот свиок, но за среќа немаше никаква повреда.

56574100de0a27.83082596Маркез на последниот тест за Хонда во 2015

Секој пат кога излегуваме на патеката е интересно бидејќи пробуваме многу работи, почнувајќи од софтверот како наша референца и со пневматиците на Мишелин бидејќи мораме да знаеме до каде е нивниот лимит. Возевме неколку кругови за да разбереме некои работи и го пробавме и новиот мотор. Но мораме да извозиме уште кругови за да ја подобриме електрониката, бидејќи е тешко да се разбере вистинскиот карактер се додека не го поправиме тоа. Електрониката се уште не е доволно конзистентна, иако имаме напредок. Но очигледно е дека таа е неколку чекори поназад од софтверот на Хонда на кој сме навикнати. Знаеме дека нема да биде исто па затоа мораме да најдеме начин да го подобриме тоа, особено во однос на сопирањето и контролата на тракцијата.- изјави Маркез
Беше добар прв ден, и покрај несреќата што ја имав при крајот кога малку посилно притиснав на сопирачката. Малку бев бавен тука денеска бидејќи немам возено на оваа патека од трката во 2014 година. Затоа ми требаше малку време да се прилагодам на мотоциклот и на пневматиците на Мишелин. Ги споредував различните мотори но исто така работев на податоците бидејќи немам информации од трката која се оддржа тука оваа година. Се обидовме да го дадеме најдоброто денеска, но денес беше само подготовка. Утре ќе работиме подетално на моторот, пневматиците и на електрониката.Дани Педроса

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.