MotoGP

MotoGP: Роси со проблеми после напорниот тест

Додека работите се одвиваа добро за Маверик Вињалес на тестот кој се оддржа на Филип Ајленд, ситуацијата не беше иста и за неговиот тимски колега Валентино Роси. Тој имаше тешко три дневно тестирање на патеката на која вообичаено е одличен.

Следете нè на:

 

Додека работите се одвиваа добро за Маверик Вињалес на тестот кој се оддржа на Филип Ајленд, ситуацијата не беше иста и за неговиот тимски колега Валентино Роси. Тој имаше тешко три дневно тестирање на патеката на која вообичаено е одличен.

За време на тестот, Роси напорно работеше да собере што е можно повеќе информации со цел да дознае како подобро да ги сочува пневматиците за вториот дел од трката. Но, бидејќи често влегуваше и излегуваше од гаражата, а и поради фактот дека поголем дел од времето возеше со веќе искористени гуми, Роси не го постигна очекуваниот резултат.

rosi test fiРоси за време на тестот на Филип Ајленд

Тој извозе само половина од круговите што ги извозеа неговите ривали, а исто така не настапи и на тркачката симулација.

„Се обидовме да работиме на темпото за вториот дел од трката бидејќи таму имавме најмногу проблеми минатата сезона. Се обидовме да направиме нешто различно но на крајот не се подобривме многу. Затоа мораме да пробаме нешто друго. Мислам дека мотоциклот има голем потенцијал, особено моторот, но со сигурност можам да кажам дека овој тест за мене беше многу потежок од останатите. Не сум многу задоволен.“

„Мораме да бидеме подобри во Катар. Имаме и други работи да пробаме.“

Сепак, една од работите за која Роси можеше да одлучи за време на настапот на Филип Ајленд беше во однос на тоа која шасија ќе ја употребува во новата сезона. Тој се одлучи за верзијата која ја испроба на тестот во Сепанг.

Дизајнирана специјално да го оддржи квалитетот на пневматиците до крајот на трката, Италијанецот одлучи на трките да настапува со неа наместо со онаа која беше на моделот за сезоната 2016.

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.