MotoGP

MotoGP: Пол позиција за Лоренцо

На крајот од драматичните квалификации кои се возеа под рефлекторите на патеката Лосаил во Катар, Хорхе Лоренцо дојде до првата пол позиција во новата сезона.

Следете нè на:

 

99lorenzomotogp-qf s1d0700 originalЛоренцо со 100% учинок во првиот ред на Лосаил на сите досегашни настапи

На крајот од драматичните квалификации кои се возеа под рефлекторите на патеката Лосаил во Катар, Хорхе Лоренцо дојде до првата пол позиција во новата сезона.

За Лоренцо ова е седма пол позиција во кариерата на Лоренцо и со тоа го продолжи учинокот од 100% присуство во првиот ред. 

Актуелниот шампион ќе го дели првиот ред со одличниот Кал Крачлоу кој постигна завидни резултати на слободните тренинзи и Дани Педроса. Крачлоу за малку остана без пол позиција, откако во последниот круг излета во свиокот број 1, а времето кое го постигна претходно е само 0,2 делови од секундата зад пол позицијата на Лоренцо.

Вториот ред го сочинуваат Довициозо, Штефан Брадл и Марк Маркез. Иако од Маркез се очекуваше повеќе, исто како и од Валентино Роси со оглед на резултатите од тренинзите, се покажа дека новиот систем на квалификации не ги отслика претходните резултати.

Новиот начин предвидува возење рамо до рамо на најбрзите 12 возачи во сесија која трае 15 минути.

На вторите квалификации кои всушност го одредуваат распоредот на првите 12 на стартот, беа постигнати следните резултати:

Поз.Бр.ВозачТимМоторКм/чВремеРазлика
1 99 Jorge LORENZO Yamaha Factory Racing Yamaha 335.9 1'54.714  
2 35 Cal CRUTCHLOW Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 334.7 1'54.916 0.202 / 0.202
3 26 Dani PEDROSA Repsol Honda Team Honda 339.8 1'55.151 0.437 / 0.235
4 4 Andrea DOVIZIOSO Ducati Team Ducati 336.4 1'55.160 0.446 / 0.009
5 6 Stefan BRADL LCR Honda MotoGP Honda 340.0 1'55.477 0.763 / 0.317
6 93 Marc MARQUEZ Repsol Honda Team Honda 339.0 1'55.645 0.931 / 0.168
7 46 Valentino ROSSI Yamaha Factory Racing Yamaha 337.7 1'55.711 0.997 / 0.066
8 19 Alvaro BAUTISTA GO&FUN Honda Gresini Honda 338.5 1'55.870 1.156 / 0.159
9 38 Bradley SMITH Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 333.9 1'56.315 1.601 / 0.445
10 29 Andrea IANNONE Energy T.I. Pramac Racing Ducati 339.8 1'56.523 1.809 / 0.208
11 69 Nicky HAYDEN Ducati Team Ducati 337.9 1'56.667 1.953 / 0.144
12 41 Aleix ESPARGARO Power Electronics Aspar ART 318.8 1'57.064 2.350 / 0.397

Во првите квалификации, оние на кои првите двајца одат во вторите квалификации беа постигнати следните резултати:

Поз.Бр.ВозачТимМоторКм/чВремеРазлика
1 41 Aleix ESPARGARO Power Electronics Aspar ART 315.4 1'57.151  
2 29 Andrea IANNONE Energy T.I. Pramac Racing Ducati 339.0 1'57.203 0.052 / 0.052
3 11 Ben SPIES Ignite Pramac Racing Ducati 334.7 1'57.440 0.289 / 0.237
4 14 Randy DE PUNIET Power Electronics Aspar ART 316.4 1'57.551 0.400 / 0.111
5 52 Lukas PESEK Came IodaRacing Project Ioda-Suter 314.5 1'57.926 0.775 / 0.375
6 68 Yonny HERNANDEZ Paul Bird Motorsport ART 314.4 1'58.058 0.907 / 0.132
7 7 Hiroshi AOYAMA Avintia Blusens FTR 312.0 1'58.263 1.112 / 0.205
8 17 Karel ABRAHAM Cardion AB Motoracing ART 314.2 1'58.271 1.120 / 0.008
9 5 Colin EDWARDS NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 313.9 1'58.361 1.210 / 0.090
10 9 Danilo PETRUCCI Came IodaRacing Project Ioda-Suter 313.2 1'58.486 1.335 / 0.125
11 71 Claudio CORTI NGM Mobile Forward Racing FTR Kawasaki 311.4 1'58.755 1.604 / 0.269
12 8 Hector BARBERA Avintia Blusens FTR 319.5 1'58.806 1.655 / 0.051
13 67 Bryan STARING GO&FUN Honda Gresini FTR Honda 315.6 1'58.912 1.761 / 0.106
14 70 Michael LAVERTY Paul Bird Motorsport PBM 312.5 1'59.572 2.421 / 0.660

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.