Возачот на Хонда Репсол тимот дојде до 50-та победа во кариерата на патеката Филип Ајленд во трката која сосема оправдано го добива епитетот трка на годината.
Возачот на Хонда Репсол тимот дојде до 50-та победа во кариерата на патеката Филип Ајленд во трката која сосема оправдано го добива епитетот трка на годината.
Марк Маркез излезе како победник на трката за ГН на Австралија, забележувајќи ја 50-та победа во кариерата, петта за 2015. Маркез ја доби победата со предност од 0.249 пред Лоренцо, а на по=иедесталот се искачи и Андреа Јанон. Валентино Роси на крајот мораше да се задоволи со четвртата позиција.
32000 гледачи на трибините на Филип Ајленд имаа прилика во живо да ја проследат една од нај интересните МотоГП трки во историјата на шампионатот. Трката имаше се што е потребно да се прогласи за трка на годината, полна рака претекнувања, четворица претенденти за победник, контакти, па дури и удар на птица.
Почетокот на трката го одбележа Јанон како водечки, со Лоренцо и Маркез зад него, за веднаш по тоа Лоренцо да го превземе водството, а Маркез имаше контакт со Педроса во борбата за третата позиција. Јанон во вториот круг повторно ја превзема водечката позиција, но удри во галеб што му овозможи на Лоренцо повторно да избие на чело на колоната.
Валентино Роси иако стартуваше од седмата позиција му беа потребни само три круга да дојде до четвртото место, и да се приклучи на водечката тројка. Лоренцо потоа започна со одвојување на првата позиција, до кругот 7 имаше предност од 1,4 секунди но тројката зад него и покрај меѓусебната борба успеа да го намали времето на водечкиот.
Лоренцо можеше да ужива на првата позиција се до 10 круга до крајот, кога веднаш зад него се најдоа Маркез, Јанон и Роси. Од тука па до крајот никој не знаеше кој ќе биде победник на трката. Додека Лоренцо, Маркез и Роси ги користеа своите можности по кривините, Јанон ја користеше моќта на Дукатито на правците за да ги поминува, па бевме сведоци на ситуации во кои тој поминуваше по двајца возачи наеднаш.
Последниот круг беше толку неизвесен што гледачите го проследија на нозе, четворицата водечку влегоа во него со разлика помала од 0,5 секунди. Маркез го помина Јанон за втората позиција и трган кон Лоренцо, а Роси иако успеа да го помине Јанон за третата по контактот кој го имаа повторно се врати назад. Во свиокот број 10 Маркез го помина Лоренцо за водечката позиција која успешно ја задржа до крајот и ја забележа 50-та победа во кариерата. Хорхе Лоренцо забележа втора позиција која му донесе нови 20 бодови со што разликата во генералниот пласман од Роси ја намали на 11 бода. Јанон го комплетираше подиумот, по трет пат сезонава, додека пак четвртото место на Роси значеше само втор пат во 16 трки тој да не се искачи на пиедесталот.
Дека стануваше збор за навистина блиска трка говори фактот што првите четворица на крајот завршија во разлика од 1 секунда. За Роси ова беше 328-мо Гранд При што го изедначи со рекордот на Лорис Капироси за најмногу започнати трки во кариерата.
Поз. | Поени | Бр. | Возач | Земја | Тим | Мотор | Време |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | 93 | Marc MARQUEZ | SPA | Repsol Honda Team | Honda | 40'33.849 |
2 | 20 | 99 | Jorge LORENZO | SPA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | +0.249 |
3 | 16 | 29 | Andrea IANNONE | ITA | Ducati Team | Ducati | +0.930 |
4 | 13 | 46 | Valentino ROSSI | ITA | Movistar Yamaha MotoGP | Yamaha | +1.058 |
5 | 11 | 26 | Dani PEDROSA | SPA | Repsol Honda Team | Honda | +5.062 |
6 | 10 | 25 | Maverick VIÑALES | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | +6.800 |
7 | 9 | 35 | Cal CRUTCHLOW | GBR | LCR Honda | Honda | +9.375 |
8 | 8 | 44 | Pol ESPARGARO | SPA | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +18.401 |
9 | 7 | 41 | Aleix ESPARGARO | SPA | Team SUZUKI ECSTAR | Suzuki | +20.039 |
10 | 6 | 38 | Bradley SMITH | GBR | Monster Yamaha Tech 3 | Yamaha | +20.657 |
11 | 5 | 45 | Scott REDDING | GBR | EG 0,0 Marc VDS | Honda | +21.846 |
12 | 4 | 9 | Danilo PETRUCCI | ITA | Octo Pramac Racing | Ducati | +22.840 |
13 | 3 | 4 | Andrea DOVIZIOSO | ITA | Ducati Team | Ducati | +29.168 |
14 | 2 | 19 | Alvaro BAUTISTA | SPA | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | +37.244 |
15 | 1 | 43 | Jack MILLER | AUS | LCR Honda | Honda | +40.192 |
16 | 8 | Hector BARBERA | SPA | Avintia Racing | Ducati | +48.263 | |
17 | 68 | Yonny HERNANDEZ | COL | Octo Pramac Racing | Ducati | +48.572 | |
18 | 76 | Loris BAZ | FRA | Forward Racing | Yamaha Forward | +48.677 | |
19 | 50 | Eugene LAVERTY | IRL | Aspar MotoGP Team | Honda | +50.201 | |
20 | 63 | Mike DI MEGLIO | FRA | Avintia Racing | Ducati | +50.262 | |
21 | 6 | Stefan BRADL | GER | Aprilia Racing Team Gresini | Aprilia | +50.277 | |
22 | 24 | Toni ELIAS | SPA | Forward Racing | Yamaha Forward | +1'20.942 | |
23 | 13 | Anthony WEST | AUS | AB Motoracing | Honda | +1'23.454 | |
Без пласман | |||||||
69 | Nicky HAYDEN | USA | Aspar MotoGP Team | Honda | 18 круга | ||
55 | Damian CUDLIN | AUS | E-Motion IodaRacing Team | ART | 18 круга |
Следната трка (пред последна во шампионатот) се вози следниот викенд (25-ти октомври) на патеката Сепанг за ГН на Малезија.