MotoGP

MotoGP: Лоренцо најбрз на тродневниот тест во Австралија

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Следете нè на:

 

an0i9893 originalЛоренцо пред Педроса и Довициозо на тестирањето

Хорхе Лоренцо го заврши тродневното тестирање на новите „Bridgestone“ пневматици на патеката Филип Ајленд во Австралија на првата позиција.

Возачите на располагање имаа 8 задни слик гуми од кои две беа со спецификација од 2013 година, а останатите 6 со нови експериментални компоненти. Бриџстоун работи на нов дизајн на гумите, па така освен составот на пневматиците помеѓу 6-те нови гуми имаше и такви кои беа со различен раб. 

Концептот на тестот беше првиот ден возачите да возат кругови со гумите од 2013 година, за вториот ден да направат по неколку кругови со секоја различна спецификација и третиот ден да имаат и симулација на трка која на инженерите во Бриџстоун треба да им ги даде потребните информации за новите гуми.

Тестирањето го одбележа и големата температурна разлика па така на пример од вториот до третиот тест температурата падна за цели 13 степени во воздухот и дури 20 степени на патеката.

Следното излегување на патека за МотоГП пилотите ќе биде на 20-ти март, кога започнуваат слободните тренинзи пред трката за ГН на Катар на патеката Лосаил.

 Комбинирани времиња од трите дена:

     Бр  Возач                           Тим и мотор                                 Ден 1      Ден 2        Ден 3       Разлика   Кругови
1   99   J. LORENZO (ESP)         Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.213   1'29.133   1'29.133                   110
2   26   D. PEDROSA (ESP)        Repsol Honda Team Honda           1'29.961   1'29.381   1'29.381    0.248       146
3   4     A. DOVIZIOSO (ITA)     Ducati Team Ducati                      1'29.965   1'29.387   1'29.387    0.254       113
4   46   V. ROSSI (ITA)             Yamaha Factory Racing Yamaha    1'29.730   1'29.516   1'29.516    0.383       160
5   35   C. CRUTCHLOW (GBR)  Ducati Team Ducati                      1'29.576   1'29.660   1'29.576     0.443      127
6   53   E. RABAT (ESP)            Marc VDS Racing Team Kalex        1'32.316   1'32.168   1'32.168     3.035       201
7   36   M.KALLIO (FIN)             Marc VDS Racing Team Kalex       1'33.440   1'32.698   1'32.698     3.565       141
8   18   N. TEROL (ESP)             Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'33.290   1'33.014   1'33.014     3.881       144
9   81   J. TORRES (ESP)           Mapfre Aspar Team Moto2 Suter   1'34.000   1'33.160   1'33.160     4.027       121

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.