MotoGP

Лоренцо: Можев и подобро на Сепанг

„Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање“ – Хорхе Лоренцо

Следете нè на:

 

lorenzo-sepang2aХорхе Лоренцо на тестирањето на патеката Сепанг во Малезија

„Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање“ – Хорхе Лоренцо

Хорхе Лоренцо не успеа да го повтори одлично време кое го имаше на вториот ден тестирање во Сепанг, и на крај заврши на третата позиција

Ѕвездата на фабричкиот тим на Yamaha, чие време од 2м. 0,282с. беше најдобро на вториот ден од пред сезонските тестови во Малезија, заврши позади возачите од  Repsol Honda, Дани Педроса и Марк Маркез.

Актуелниот светски шампион беше во водство за време на влажната утринска сесија, но иако патеката се исуши попладнето, нејзината состојба го спречи Лоренцо да го повтори своето време.

Патеката беше влажна на почетокот на денот и ние го испробавме моторот на влажни услови. Не беше лошо,го имав најбрзото време на влажна патека, но кога таа стана посува,  тоа не беше исто како вчера. Беше многу повеќе лизгава и поради тоа беше потешко да го достигнам времето од вчера.”

Како и при првиот тест на Сепанг,  Лоренцо имаше симулација на трката на последниот ден, но овој пат резултатите не беа така добри како што се надеваше.

Направивме целосна симулација на трката, беше малку полошо отколку што очекував бидејќи имавме проблеми со предната гума при сопирање па заради тоа морав да возам малу побавно.

Одлуката да возам со полн резервоар при овие тешки услови веројатно не беше исправна. Но во секој случај јас бев единствениот кој имаше симулација на трката во овие тешки услови

Секогаш е добро да пробате и да видите што ќе се случи.  Доколку не се обидете немаа да научите.

Заклучокот после овие три дена е дека ние сме побрзи од минатата година, но за мене тоа не е доволно за да бидам целосно задоволен.

изјави Лоренцо

Најдоброто време кое го постигна ривалот за титулата, Дани Педроса, на првиот тест во Сепанг на почетокот на февруари и кое изнесува 2.0,100с. сеуште е најбрзото време на двете предсезонски тестирања.

„Брзината на оваа патека многу се менува“ дополни Лоренцо. „Вчера имав време од 2м. 0,2с. на средина на денот. Доколку не врнеше синоќа, а ние возевме во 10 часот утринава, сигурен сум дека би можеле да имаме време од 1м. 59с.“

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.