MotoGP

MotoGP: Лидерите едногласни, не постои такво нешто како патека на Honda или на Ducati

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Следете нè на:

 

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

687380

Ваквото мислење следува по серија неочекувани резултати кои беа постигнати во текот на сезоната. Маркез победи во Мисано, а Довициозо на патеката во Силверстоун, а тука е и нивниот епски дуел на Red Bull Ring.

Зборувајќи после трката, Маркез вели дека и покрај тоа што е традиционално подобар на одредени патеки, до крајот на сезоната може да се случат уште многу работи.

„Искрено, во Австрија очекував дека ќе бидам најмалку 10 секунди зад Довициозо. И Мисано исто така беше тешка патека. Во Силверстоун пак мислев дека ќе заврши далеку зад нас, а тој победи. На трите трки имавме многу слично време. Но сега знам дека Довициозо е силен на сите патеки, Ducati е силен на сите патеки и ќе биде вистинска борба до самиот крај. “

„Но исто така не смееме да го заборавиме и Вињалес кој заостанува само 16 поени.  Тој има добро темпо дури и на влажни патеки.“

 Слично размислува и Довициозо кој призна дека многу работи можат да се случат до крајот на шампионатот.

„Не им кажуваме на луѓето кои патеки повеќе ни одговараат бидејќи и ние не го знаеме тоа. Секако дека има патеки кои повеќе ги преферирам  но поважно од тоа е како функционира мотоциклот со пневматиците кои ги имаме за тој викенд.“

„Марк потврди дека тој и неговиот тим се навистина брзи на некои патеки, но и ние исто така докажавме дека на некои патеки каде што во минатото не бевме доволно добри, сега ситуацијата е променета. Само се надевам дека ќе има изедначена борба до самиот крај.“

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.