MotoGP

КТМ го продолжи договорот со Еспаргаро на дополнителни две години

Red Bull KTM MotoGP го продолжи договорот со нивниот возач Пол Еспаргаро за дополнителни две години.

Следете нè на:

 

Со новиот договор, Шпанецот ќе остане дел од нивната екипа најмалку до 2020 година. Еспаргаро вели дека одлуката дали да го продолжи договор била многу едноставна.

722017

„Навистина ми беше лесно да ја донесам оваа одлука. Ниту за момент не помислив на нешто друго. Не можам да сокријам колку сум среќен што сум дел од овој неверојатен проект и покрај сите предизвици со кои се соочивме и кои не чекаат во иднина. Ми се допаѓа нивната филозофија и сакам да продолжам да се обидувам да ги достигнам нашите цели. Не знам кога, но сигурен сум дека еден ден ќе се случи тоа.“

„Морам да му се заблагодарам на целиот тим за поддршката која ми ја дава. Ние сме тим кој има амбициозна цел. Уживам во моите најдобри моменти во MotoGP шампионатот и среќен сум што ќе бидам дел од овој тим најмалку до 2020 година.“

Негов тимски колега следната сезона ќе биде Јохан Зарко, па иднината на Бредли Смит е неизвесна. Британскиот возач до овој момент се уште не дал никаков коментар во однос на неговата иднина, дали ќе продолжи во МотоГП и со кој тим.

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.