Мотоцикли

Претставен Moto Morini Corsaro 1200 ZZ

За многу производители, 2017 е година исполнета со предизвици. Со воведувањето на Еуро 4 стандардот, на компаниите им останаа само два избора: да ги променат моторите и со тоа да го продолжат животниот век на производите или да дизајнираат нешто сосем ново.

Следете нè на:

 

За многу производители, 2017 е година исполнета со предизвици. Со воведувањето на Еуро 4 стандардот, на компаниите им останаа само два избора: да ги променат моторите и со тоа да го продолжат животниот век на производите или да дизајнираат нешто сосем ново. Италијанската компанија Moto Morini се одлучи за втората опција, а крајниот резултат е Corsaro 1200 ZZ. Од компанијата велат дека успеале да задржат едно нешто: „Нескротливата, фуриозна и бестрашна душа на мотоциклот.“ Звучи интересно.

Corsaro ZZ 1

Домашно производство

Мотоциклот има 1200cc V-twin мотор кој има 137bhp и 92ftlb број на вртежи. И покрај тоа што 1187cc Bialbero Corsa Corta моторот прв пат дебитираше во 2005 година, од Moto Morini велат дека успеале да го прилагодат на Еуро 4 стандардот без да го загуби својот карактер. За ова помогна и новиот Zard издувен систем кој не само што помага во намалување на штетните гасови и на бучавата туку исто така ја намалува и потрошувачката на гориво.

corsaro zz 2

Il Tricolore

Од компанјата велат дека сакале мотоциклот да ги задржи италијанските карактеристики и освен неколку исклучоци (германскиот Bosch 9MP ABS систем) тој е целосно италијански. Моторот е произведен во Тревизо, а прилагодливиот преден дел на мотоциклот доаѓа од Болоња. Радијалните Brembo клипови како и пневматиците, Pirelli Diablo Rosso III, се исто така италијански.

corsaro zz 3

Како да купите ваков мотоцикл? Секој Morini е уникатен и сите нарачки во моментов одат преку компанијата. Потоа тие го прават мотоциклот точно според вашите спецификации. Пред да ви го испорачаат ќе морате да го одобрите за да нема никакви проблеми подоцна. Неговата цена изнесува 19,900 евра но барем можете да бидете сигурни дека никој друг нема да има ист таков мотоцикл.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.