Мотоцикли

Нов Suzuki GSX-S1000 ќе пристигне за помалку од три недели

Suzuki почна да објавува информации за GSX-S1000.

Следете нè на:

 

Suzuki почна да објавува информации за GSX-S1000.

Видеото кое се појави на интернет ни открива некои интересни работи во однос на дизајнот на мотоциклот а неговото име пак ни укажува на тоа што можеме да очекуваме.

Но најинтересно е тоа што оваа нова и подобрена машина, на пазарот ќе се најде на 26-ти април и најверојатно ќе биде модел за сезоната 2022.

Што можеме да очекуваме од новиот GSX-S1000 ? Тоа е добро прашање. Според дел од фотографиите можеме да видиме дека има нов дизајн како и предни LED светла кои се составени од три елементи.

2022 Suzuki GSX S1000 teaser 08 scaled

Можеме да очекуваме и неколку површни промени. Но со оглед на работата што Suzuki ја направи кај Hayabusa, тоа можеби е и очекувано.

Но можеби Јапонската компанија ќе воведе робусен електронски пакет, кој сигурно ќе биде добро прифатен, со оглед на тоа дека оваа линија сериозно заостанува во однос на ривалите на Suzuki.

2022 Suzuki GSX S1000 teaser 01 scaled

Само се надеваме дека компанијата нема да го промени она што најмногу не привлекува кај GSX-S1000 а тоа е неговата цена.

Цената од 9.300 евра сосема одговара за овој литарски streetfighter. Но како што веќе видовме кај Hayabusa, дополнителните додатоци можат да ја зголемат цената на мотоциклот.

Би можело да ве интересира

Патеката Херез во Шпанија ќе биде домаќин на третата трка во сезоната. Во продолжение следува распоредот за сите сесии.

Ривалите на Французинот добро се сеќаваат на минатата година. Но ова е 2021-ва и ништо не е гарантирано.

Хорхе Лоренцо вели дека Марк Маркез возел без никаков страв на првата трка после долгата пауза која ја имаше поради операцијата на раката. Според поранешниот шампион, лошиот баланс помеѓу предната и задната гума е главната причина за излетувањата во Портимао.

Suzuki претстави подобрена верзија на GSX-S1000. Новата машина сега е помоќна од било кога досега.

Реа и ZX-10RR беа подобри од Кал и М1 на патеката во Арагон.

Од вториот до осмиот круг има најголемо оптоварување врз сопирачките. Пред крајот на трката, притисокот врз нив се намалува за 20 проценти, велат од Brembo.

Реклами

Листа на мото настани

Благодарност!

Ви благодариме за тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.