Мотоцикли

Mission Motorcycles R и RS: официјални слики и детали

Станува збор за Mission RS и R, долго очекуваниот електричен мотоцикл кој има напредна технологија, футуристички дизајн, врвна суспензија и најнов електричен мотор.

Следете нè на:

 

big mission-motorcycles-rs-1InfiniteDrive електричен мотор кој развива 163ks

Станува збор за Mission RS и R, долго очекуваниот електричен мотоцикл кој има напредна технологија, футуристички дизајн, врвна суспензија и најнов електричен мотор.

„Редефинирањето на брзина на две тркала започнува сега.” Уште еднаш Mission Motorcycles одбраа храбар слоган за да го претстават пред светот она што тие го опишуваат како „најнапредниот супербајк мотоцикл некогаш произведен и кој има нула емисии.” Станува збор за Mission RS и R, долго очекуваниот електричен мотоцикл кој има напредна технологија, футуристички дизајн, врвна суспензија и најнов електричен мотор. Еве ги првите официјални слики и детали за мотоциклите.

Mission RS е замислен да биде еден вид на улична верзија на прототипот кој ја уништи конкуренцијата во Лагуна Сека на неодамнешната FIM/TTXGP трка (имаше околу 40 секунди пред второто место), а исто така постави и нов рекорд за електричните мотоцикли: 1,31,3. Тој е опремен со Öhlins FGRT, тркала изработени од јаглеродни влакна и батерија со која можете да поминете приближно 224 километри. Mission R ќе има  RT Öhlins суспензија, алуминиумски тркала и три вида на батерии: 12 kWh, 15 kWh и 17 kW кои овозможуваат да поминете 168, 192 и 224 километри.

Mission R и RS имаат рамка дизајнирана од Џејмс Паркер и се движат со помош на InfiniteDrive електричен мотор кој има 163ks и преку 160Nm. Овој мотор овозможува и двата мотоцикли да постигнат брзина од 0 до 100 км/ч за помалку од 3 секунди и да достигнат најголема брзина од 240 км/ч. Сепак нивната цена ги прави многу ексклузивни машини. Од моделот RS ќе бидат произведени само 40 мотоцикли и секој ќе има цена од 50.000 евра. Моделот R ќе чини 25.000 евра.

 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.