Мотоцикли

Lightning Motorcycles сакаат да произведат мотоцикл кој ќе може да помине 650 километри со едно полнење

Се чини дека Zero и Electrica добиваат сериозен конкурент откако Lightning Motorcycles објавија дека ќе се вклучат во производството на електрични мотоцикли. Од компанијата објавија дека планираат да го тестираат прототипот кој ќе може со едно полнење да стигне од Лос Анџелес до Сан Франциско.

Следете нè на:

 

Се чини дека Zero и Electrica добиваат сериозен конкурент откако Lightning Motorcycles објавија дека ќе се вклучат во производството на електрични мотоцикли. Од компанијата објавија дека планираат да го тестираат прототипот кој ќе може со едно полнење да стигне од Лос Анџелес до Сан Франциско.

lightning motorcycles wants to make 400 mile range electric bike 117946 1

Проблемот со денешните електрични мотоцикли е фактот дека ако сакаш да ги направиш достапни за сите, тогаш не можеш да ставиш CHAdeMO или CCS систем. Тоа го лимитира бројот на километри кои можете да ги поминете со едно полнење.

Тука на сцена стапува Lightning Motorcycles. Компанијата планира да произведе батерии кои ќе бидат подобри, кои ќе имаат подолготрајна употреба и со кои ќе можете да поминете повеќе 320 милји колку што во моментов е просекот кај батериите на мотоциклите.

Компанијата која склучи договор за партнерство со „Battery Innovation Center“ сега има за цел да произведе мотоцикл кој ќе може со едно полнење да ја помине релацијата од Лос Анџелес до Сан Франциско.

„Ги следиме чекорите на Тесла,“ изјави Извршниот директор на компанијата, Ричард Хатфилд. „Поминувањето на таа дестинација со едно полнење ќе значи дека издржливоста на батеријата повеќе нема да претставува проблем.“

Лоцирана во Сан Карлос, Калифорнија, Lightning Motorcycles започнаа со работа пред речиси десет години со Yamaha R1 кој го прилагодија да работи на електрична енергија. Во 2012 година, Мајкл Барнс победи во FIM ePower серијата која се оддржа во Лагуна Сека со Barracuda Lightning. Во 2013 година, Карлин Дун со LS-218  победи на Pikes Peak.

Би можело да ве интересира

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Алекс Ринс, Јоан Мир и Силвиан Гинтоли го искористија последиот MotoGP тест за да го намалат бројот на нови елементи кои ќе бидат дел од GSX-RR со кој ќе настапуваат следната сезона.

„На Дани Педроса ќе му треба дополнителен простор за багаж на патот назад од Јапонија“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.