Мотоцикли

Kymco создава мотоцикл кој е базиран на Kawasaki ER6-N

Тајванската компанија Kymco која е најпозната по производството на скутери, како што може да се види на цртежите, се чини дека е подготвена да го прошири производството и да почне да создава мотоцикли. Дали обликот ви е познат?

Следете нè на:

 

Тајванската компанија Kymco која е најпозната по производството на скутери, како што може да се види на цртежите, се чини дека е подготвена да го прошири производството и да почне да создава мотоцикли. Дали обликот ви е познат?

На прв поглед ќе си помислите дека тоа е само уште еден ефтин мотоцикл кој е произведен во Тајван и кој е наменет за Азискиот пазар, но ако погледнете подобро ќе видите многу познати работи. Ако прво нешто на кое си помислите е Kawasaki ER6-N, тогаш сте во право, бидејќи речиси целиот долен дел е позајмен од тој модел.

kymco building kawasaki er6 n based naked bike 1

Моторот кој го користат е идентичен со 650 cc parallel-twin агрегат кој го има ER6, а исто така ги има и истите 71 коњски сили на 8,500 rpm и 64 Nm вртежи во минута на 7000. Покрај моторот, исти се и издувот, задната вилушка и задната суспензија.

Всушност, единственото нешто што е различно е горниот дел од рамката, сопирачките, шарата и предната суспензија.

Патентите за мотоциклот се поднесени во Европа што значи дека овој мотоцикл би можел да се продава на Европскиот пазар. Тоа значи и дека мотоциклот ќе биде во согласност со Euro 4 стандардот и ќе се нуди со стандардниот Antilock систем за сопирање.

Се уште не познато кое ќе биде неговото име ниту пак кога ќе се најде на пазарот. Во однос на прашањето, зошто на Европа би и требал уште еден ER6, одговорот би бил дека тој ќе биде значително поевтин од моделот на Kawasaki.

Двете компании се познати по нивната соработка што резултираше со два нови Kawasaki скутери, J300 и J125. И двата модели се базирани на скутерите на Kymco: 300i и 125i.

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.