Мотоцикли

KTM Duke 790 2018 со MotoGP технологија

На новиот модел алгоритмите на KTM, со помош на компјутер ги корегираат грешките на возачот. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Следете нè на:

 

Сите сакаме нови и модерни работи. Во случајот на КТМ тоа е 2018 790 Duke, моќен мотоцикл кој има 105 коњски сили, 4 тактен parallel twin мотор кој компанијата го нарече „The Scalpel“. Но тука не сме поради неговата моќност. Тука сме да зборуваме за неговата прецизност при влегување во свиок и за сопирањето кое ни доаѓа благодарение на cornering ABS и launch control технологијата.

ktm 790 duke

Кај новиот Duke, КТМ нуди електроника која досега бешедостапна само кај мотоциклите на познатите возачи. Кога сопирате во свиок, внатрешната мерна единица(IMU) работи заедно со системот кој го спречува блокирањето на сопирачките. Заедно калкулираат оптимален притисок кој не дозволува тркалото да се лизне. Тој исто така се опоравува најбрзо што може во случај мотоциклот  да почне да ја губи тракцијата.

„Хоризонталната оска е поврзана со забрзувањето и забавувањето,“ вели Џерард Машл, одговорен за истражување и развој во КТМ. „Околу оваа оска се наоѓа круг и се додека сте внатре во него, вие сте безбедни.“

Токму тоа го обезбедуваат алгоритмите на KTM, со помош на компјутер да може да се корегира грешка на возачот или пак условите на патот. Најдобриот дел од сето ова? Нема потреба да знаете како сето тоа функционира. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Почекајте, има уште...

Сакате да забрзате? Постои и решение за да не го исправите мотоциклот на едно тркало. Доколку има разлика меѓу брзината на предното и задното тркало, веднаш реагираат сензорите на тркалото. Можеби ќе успеете малку да го кренете предното тркало но штом IMU системот процесира дека е кренато предното тркало ќе испрати порака и ќе се намали брзината.

На некои можеби нема да им се допаднат овие промени, но од КТМ велат дека со ова сакаат на возачите на им овозможат до максимум да го притиснат мотоцикл, а притоа да знаат дека тој се грижи за нивната безбедност.

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.