Мотоцикли

Концепт: KTM LC8 Spirit of the Seventies

Засега е само графички концепт дизајниран околу моторот на KTM LC8, но од она што можеме да го видиме , веќе сме импресионирани.

Следете нè на:

 

big ktm-lc8-spiritoftheseventies-04KTM LC8 Spirit of the Seventies

Засега е само графички концепт дизајниран околу моторот на KTM LC8, но од она што можеме да го видиме , веќе сме импресионирани.

Потекнува од Англија и е замисла на компанијата од Кент „Spirit of the Seventies“ која се прослави со производството на серија специјални мотоцикли базирани на различни машини и со прилично различни стилови: café racer, scrambler, flat traker.  Заедничко нешто на сите овие мотоцикли е тоа дека секој моторцикл мора да биде лојален на името на компанијата.

Кевин Тагарт и Тим Роџерс се луѓето кои стојат позади проектот. Двајцата пријатели и ко-сопственици на британската работилница ја делат истата страст за мотоцикли и дизајн а исто така и за онаа чудна вибрација која само мотоциклите од минатото можат да ја дадат.Тие секогаш имале современи мотоцикли, но во еден  момент тие одлучија да се препуштат на тоа чувство и почнаа да произведуваат специјални мотоцикли врз основа на технички модерни мотоцикли како Daytona 675, Scrambler и Bonneville од Triumph, 749R, Hypermotard 1100 GT и Sport Classic од Ducati како и Kawasaki W800.

Извонредната машина која можеме да ја видиме на сликите е нивниот следен проект. Кевин Тагарт во минатото бил сопственик на неколку KTM моделу вклучувајќи ги 950 SMR, 990 SM и 990 SDR и тој сигурно знае да се снајде со австрискиот мотор. За овој концепт го одбра агрегатот од LC8 со зафатнина од 1000 cc 75° V-twin со водено ладење. Ние мислиме дека ова е одлично и со нетрпение чекаме да биде готов. Ако сакате да дознаете повеќе за „Spirit Of The Seventies“ посетете ја нивната официјална интернет страна.

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.