Мотоцикли

Kawasaki го претстави Ninja H2 SX

Кавасаки на саемот „ЕИЦМА“ во Милано го претстави новиот туринг модел Ninja H2 SX

Следете нè на:

 

Поминаа две години откако Kawasaki ни го претстави Ninja H2, популарниот „supercharged“ мотоцикл. Иако тогаш тоа беше главна вест, сепак целта на Kawasaki беше воведување на сериско производство на вакви мотори. А ова е првиот модел кој потекнува од тој проект. Главните букви кај овој мотоцикл се SX кои ја означуваат неговата туринг намена. Иако би било логично да очекуваме дека Kawasaki само направи мала промена на задната подрамка, сепак промените се многу поголеми.

kawa h2 sx 1Kawasaki Ninja H2 SX 2018

Шасијата е нова, а нов е и моторот па затоа слободно можете да очекувате и ново искуство при возењето. Преносот на моќта е исто така поблага сега. Моторот со зафатнина од 998cc може да произведе моќност од 207кс. Истовремено значително е подобрена емисијата на штетни гасови, а задржана е и истата потрошувачка на гориво. Ова му овозможува на SX беспрекорно да функционира со релативно помал резервоар, кој може да собере 19 литри, но со него се уште да може да се помине големо растојание.

Мотоциклот има електронска контрола на возењето како и KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) кое го користи IMU за да ги надгледува перформансите на моторот и шасијата, ја модулира силата при сопирање и моќноста на моторот со цел да се постигне најдобрата транзиција од забрзувањето до сопирањето и обратно.

kawa h2 sx 1 2Ninja H2 SX SE

Едно изненадување е недостатокот на електронска суспензија. Но сепак, таа е целосно прилагодлива и на двете страни од мотоциклот. На пазарот на туринг мотоцикли има голема конкуренција и ќе биде интересно да видиме како некои од останатите модели ќе му конкурираат на SX.

Новиот SX доаѓа во две верзии, основна и SX SE. Разликите не се драматични, а без да ја знаеме цената на моделите, не можеме со сигурност да кажеме дали вреди да се доплати за SE верзијата. Најочигледна разлика која може на прв поглед да се забележи е разликата во шарата која ја имаат моделите. Верзијата SE доаѓа во таканаречена „garish Ninja“, а основната верзија доаѓа во црна боја. Друга забележлива разлика е пониското ветробранско стакло и пластика по страните на местата на кои SE моделот има светла. Но под целиот оклоп на мотоциклот го добивате истиот „supercharged“ мотор, шасија и 19 литарски резервоар. SX верзијата тежи 4 килограми помалку отколку SE но веројатно нема да забележите со оглед на тоа дека на разполагање имате 207кс.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.