Мотоцикли

Дали наскоро ќе имаме „seamless“ трансмисија кај уличните модели на Yamaha?

„Овој патент ни сугерира дека ваквата трансмисија би можела наскоро да се најде и кај уличните мотоцикли“

Следете нè на:

 

Seamless трансмисијата претставува еден вид на утопија во светот на мотоциклите. Овој систем, кој заштедува многу на време, досега беше ексклузивен само за тркачките мотоцикли. Доколку ја прашувате Yamaha, ваквата состојба наскоро ќе се промени и има големи шанси оваа технологија да се најде кај уличните мотоцикли, почнувајќи со Yamaha R1.

seamless transmission

Пред неколку години Honda стана првиот производител кој почна да користи ваква трансмисија. Неколку производствени супербајк мотоцикли веќе се опремени со обична верзија на овој систем. Сепак, тој се уште не е до крај усовршен. Во суштина, тој го елиминира неутралниот дел кој настанува кога менувате брзина. Тоа значи дека нема да има никакви прекини во моќноста кога менувате од една во друга брзина.

Патентот на Yamaha овозможува истовремено да бидат вклучени две брзини. Тоа пак овозможува беспрекорен пренос и минимална загуба на моќта кога менувате брзина.

Системот во моментов се наоѓа кај моделот R1 што ни укажува на тоа дека компанијата работи на улична, а се надеваме и евтина, верзија на мотоцикл кој ќе ја има оваа технологија. Доколку возите на улица, оваа трансмисија ќе го олесни преностот од една во друга брзина, а исто така ќе ви обезбеди и едно чудно чувство кога нема да морате да го употребувате кумплугот. Но освен доколку не сакате да поставите рекорд за најдобро време, оваа технологија и нема некоја голема примена ако возите на улица или пак автопат. Секако, сето ова важи доколку не сакате да се чувствувате како да сте дел од MotoGP.

Засега сѐ уште не е познато кога оваа технологија на Yamaha ќе се најде на пазарот но интересно е да се знае дека компанијата ја разгледува како следен чекор во еволуцијата на мотоциклите.

Би можело да ве интересира

Пол Еспаргаро има само една цел во текот на зимската пауза: Да оздрави.

На два дена пред официјалното претставување на MotoGP тимот на Honda, Хорхе Лоренцо ќе мора да оди на операција

За Аргентинецот, Николас Кавиглиасо, релито Дакар 2019 беше само второ учество на овој настан. Но и покрај тоа, тој доминираше на поголем дел од трката и со неговата Yamaha YFZ-400 успеа да стигне до првата позиција.

МотоГП тимот на Дукати денеска официјално го претстави Desmosedici GP19.

„Во моментов ми се случуваат навистина убави работи. Треба само да продолжам да работам. Како стареам така чувствувам дека станувам се подобар“ – Џек Милер

Австралиецот Тоби Прајс победи на Релито Дакар 2019. 31 годишниот возач ги надмина сите очекувања откако целото рели го возеше со повреда на раката. Ова е втора победа на Дакар за Прајс откако истото му успеа и во 2016 година.  Во 2017 година ја скрши ногата на четвртата етапа а минатата година заврши на второто место.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.