Мотоцикли

Cagiva ќе се врати како електричен оф роуд мотоцикл на MV Agusta

Откако се повлече од јавноста во изминативе две децении без некоја очигледна причина, Cagiva повторно ќе се појави на пазарот како комплетно нов мотоцикл.

Следете нè на:

 

Според Џовани Кастелиони, носителот на правата на брендот Cagiva, новиот мотоцикл најверојатно ќе биде електричен и ќе биде наменет за оф роуд натпреварување. Во моментов нема објавено дополнителни детали.

Во осумдесетите години од минатиот век, Cagiva беше дел од кампањата во која беа преземени Ducati, Moto Morini, Husqvarna како и трговските права за брендот MV Agusta. Десет години подоцна Ducati и Moto Morini беа одново продадени, а за Cagiva речиси сите престанаа да зборуваат. MV Agusta стана главниот бренд и ги опфати Cagiva и Husqvarna.

Cagiva set to make comeback 2019 2

Во светот на мотоциклите Cagiva го започна своето постоење во мотокрос класата. Тие најпрво ги подржуваа, а потоа и влегоа во светот на Гран При трките, а првата победа ја постигнаа на патеката во Унгарија во 1992 година. Тие исто така беа дел и од релито Дакар.

За возење на асфалт, првиот мотоцикл на Cagiva беше Alazzurra 350 кој имаше мотор од Ducati. Последниот модел кој го направија беше Xtra Raptor 1000 и беше придвижуван со помош на мотор од Suzuki. Произодството на мотоциклите на Cagiva престана во 2012 година.

Според motorcycle.com, компанијата најверојатно на пазарот ќе се појави со имињата на кои се уште има сопственост, Mito, Elephant и SST.

EICMA мото саемот ќе се оддржи во ноември во Милано, Италија и сигурно до тогаш ќе се појават нови информации за брендот.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.