Мотоцикли

Aprilia Caponord 1200 2013

motori caponord-2013-2На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“.

Следете нè на:

 

piaggio-eicma-24

На саемот „EICMA“ во Милано уште еден модел од групацијата Пијаџо имаше своја презентација. Се работи за моделот „Caponord“ на Априлија, модел кој е замислен како подобрена верзија на фантастичниот „Dorsoduro“.

За новиот модел е карактеристично големото и конфорно седиште, зголемен резервоар кој собира 24 литри бензин и еден тон електроника која треба да им помогне на возачите. Всушност идејата е да се добие Дорсодуро кое ќе биде лесно и забавно за секојдневно возење. На Капонорд како стандардна опрема доаѓа полу-активна суспензија, контрола на пролизгување, ABS и круз контрола. 

piaggio-eicma-22

Промените во агрегатот се минимални, Капонорд развива 126кс и има незначително зголемена моќност, но има подобрување во работата на самиот мотор при низок вртежен момент. Управливост воопшто не е ставен под знак прашање имајќи во предвид со колку електроника доаѓа од фабрика, па Капонорд ќе биде еден од оние мотори кои иако имаат зафатнина од 1200цц, можат лесно да бидат втор мотор за секој возач.

caponord-2013-2

Во техничката спецификација нема информации за тежината на моторот, но доколку се знае дека претходно се шпекулираше со тежина од 200-210кг за сув мотор, додадете го на тоа новиот зголемен резервоар, целата туринг опрема и доаѓате до тежина од околу 250кг што и не е така поволно за мотор на кој му се важни перформансите.

caponord-2013-1

Зошто велиме дека се работи за мотор на кој му се важни перформансите? Капонорд доаѓа опремен со лесни алуминиумски тркала кои се монтираат на RSV4 R (дури ни Aprilia Tuono не доаѓа со нив),  кочниците се составени од дискови со радиус од 320мм (Супербајк спецификација) и Брембо плочки. Суспензијата е целосно подеслива, а полу-активна бидејќи се приспособува на условите на патот, во зависност од дупките и начинот на возење. Туринг опремата предвидува алтернатор со јачина од 690в, визир кој се подесува по висина, појачан заден дел од рамот (заради куферите) и зголеми брзини на менувачот.

Цената за основната верзија на Aprilia Caponord 1200 во Динамикс изнесува 11.500 евра, 11.900 евра е верзијата со електроника на визир и ABS, а туринг верзијата чини 13.000 евра.

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.