MK мотоциклисти на меѓународни трки

Проблеми со моторот и само четврто место за Кико во Бугарија

Викендов на патеката Тројан во Бугарија се возеше осмата рунда од Источно Европскиот шампионат во мотокрос на кој Македонија имаше двајца претставници - Христијан Илиоски и Борче Костов.

Следете нè на:

 

Викендов на патеката Тројан во Бугарија се возеше осмата рунда од Источно Европскиот шампионат во мотокрос на кој Македонија имаше двајца претставници - Христијан Илиоски и Борче Костов.

kiko-borceХристијан Илиоски и Борче Костов успешно ја претставија Македонија на трката во Бугарија

Осмата рунда од Источно Европскиот шампионат во мотокрос која се возеше на патеката Тројан во Бугарија помина релативно успешно за нашите претставници. 

Во најсилната класа МХ1 Христијан Илиоски имаше проблеми со моторот, поточно проблеми со бандажот заради кој на крајот на двете трки забележа само четврто место иако на квалификациите и на тренинзите имаше најдобар резултат. Возењето на Кико како и до сега не беше проблем за неговиот успех туку немањето финансиски средства кои ќе можат да го следат неговиот талент. Доколку Кико имаше средства по првата трка да ја санира штетата на моторот ќе се вратеше со уште еден пехар од Источно Европскиот шампионат. На страна од тоа, ќе се доближеше повеќе до неговиот ривал Романецот Адријан Радута во генералниот пласман што ќе значеше и можност за борба за првата позиција.

Во ситуација во која Илиоски сам се финансира и резултатите се базираат само на неговиот неспорен талент и квалитет како возач, можеме да кажеме дека двете четврти места во Тројан се одличен резултат. Илиоски останува на втората позиција во генералниот пласман, а до крајот на шампионатот остануваат само уште три рунди (шест трки).

Нашиот втор претставник во класата МХ 3 и МХ Ветерани Борче Костов забележа две 11-ти места, кои му донесоа нови 20 бодови на неговото конто, па така во генералниот пласман со вкупно 216 бодови е недостижен за четвртиопласираниот во шампионатот. Преостанатите трки за Костов ќе служат за негов тренинг, а благодарение на успехот кој го забележа во досегашниот тек од шампионатот за Македонија веќе е обезбеден пехарот во оваа класа.

Следната трка се вози на патеката во Прилеп овој викенд, настапот на Костов е сигурен но она што е неизвесно е дали нашиот најдобар кросист ќе се појави на патеката. Илиоски треба да направи сервис на моторот и да набави нов бандаж, па останува да се надеваме дека нашите постојани пишувања за овој проблем ќе наидат на слух кај некој кој ќе помогне во моменти кога е нај тешко. 

 

Би можело да ве интересира

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Драго ми е што прашавте. 138! Претходната верзија, четири-цилиндричната Honda CBR600, според компанијата имаше нешто помалку од 130 коњски сили.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.