Корисни текстови

Во изминатите две години загинале 34, а повредени биле 889 мотоциклисти

Во изминатите 6 години бројот на жртви од сообраќајни незгоди се зголемува, додека пак бројот на повредени се намалува.

Следете нè на:

 

Бројките од Еропските извештаи за безбедност во сообраќајот говорат дека патиштата во земјава се далеку од безбедни, а Македонија е една од земјите во Европа каде што бројот на настрадани лица завзема голем процент од вкупниот број на мотоциклисти. Бројките од овие извештаи ги вклучуваат сите моторни возила, а ние ја издвоивме статистиката за она што нам не интересира, моторите.

Споредено со изминатите години, бројот на загинати возачи е во постојан пораст, во периодот 2009-2011 бројот на загинати возачи се движеше од 9-11, а во изминатите две години се 14-16. Кај повредените пак се бележи тренд на намалување па така ако во 2009 имаше 510 повредени возачи, во 2014 тој број е намален на 327.

Ако се земе во предвид вкупниот број на настрадани, 2014 е година во која имало 424 мотоциклисти кои биле вклучени во сообраќајни незгоди, во 2013 таа бројка изнесува 499. Позитивниот тренд на намалување на бројот на незгоди сепак е засенет од зголемениот број на фатални несреќи. Има промена и во статистиката во однос на тоа каде се случени незгодите, во 2013 во градски населби загинале 6 возачи и 1 совозач, додека пак во 2014 загинале 9 возачи. Надвор од населено место во 2013 година загинале 8 возачи и 2 совозачи, а во 2014 загинале 7 возачи и 1 совозач.

Табеларно прикажано, црната статистика изгледа вака:

Возачи Загинати Повредени Вкупно
2014 16 327 343
2013 14 388 402
Вкупно 30 1375  
Со-возачи Загинати Повредени Вкупно
2014 1 80 81
2013 3 94 97
Вкупно 4 174  

Постои тренд на намалување на бројот на сообраќајни незгоди во кои се вклучени мотоциклистите, да се надеваме дека тоа ќе продолжи и во следните години, а на сите нам ни останува да се потрудиме да не станеме дел од црната статистика за број на загинати. Затоа, не лудувајте по улиците, возете внимателно и секогаш носете опрема. Не заборавајте дека не е прашање дали, туку кога ќе паднете, а исто така изборот е ваш, дали ќе се потите или ќе крварите?

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.