Домашни

Ви ги претставуваме кочниците „Ferodo“

Federal Mogul е глобален лидер во развојот и производството на мото производи за стандардните и оф роуд мотоцикли. Нивните производи обезбедуваат високи перформанси кои особено ги ценат најдобрите светски возачи.  

Следете нè на:

 

Federal Mogul е глобален лидер во развојот и производството на мото производи за стандардните и оф роуд мотоцикли. Нивните производи обезбедуваат високи перформанси кои особено ги ценат најдобрите светски возачи.  

ferodo kocnici

Историјат:

1987 – Во Северен Дербишир (Англија), Херберт Фрод ја изгради лабораторијата во која ги направи своите први експерименти. Најпрво започна да прави сопирачки за коњски кочии.

1901 – Фрод ги патентираше сопирачките.

1902 – Беа патентирани првите „brake linings“.

1904 – Неговите сопирачки беа одбрани да бидат дел од првите автобуси. Фрод на својот продукт му го дава името Ferodo кое е анаграм од неговото презиме.

1922 – Ferodo станува дел од производството на автомобили.

1926 – Ј.Г.Пери-Томас го руши рекордот за најголема брзина. Неговиот автомобил користи Ferodo сопирачки.

1930 – Претставен е Ferodo MZ кој за кратко време станува многу популарен во светот на трките, особено кај Alfa Romea.

1951 – Хуан Фанџо станува светски шампион во Формула 1. За време на своите настапи тој ги користеше производите на Ferodo.

1956 – Ferodo е првата компанија кај автомобилите која обезбедува диск сопирачки како стандарден дел.

1962 – Болиди кои користат Ferodo сопирачки победуваат на 8 од 9-те трки во Формула 1 шампионатот. Започнува доминацијата која ќе трае две декади.

1963 – Доналд Кембел го постигнува светскиот рекорд за најголема брзина. 403,1 милја на час. Неговиот Blubird – Proteus CN7 користи Ferodo сопирачки.

1964 – Ferodo победи на релито Монте Карло. Ferodo почнува со доминација во рели трките.

1969 – Отворена е најголемата фабрика за тестирање на сопирачки. Главен фокус е ставен на развојот на материјалите.

1971 – Ferodo доминира во сите тркачки спортови: Формула 1, 24 часа Ле Ман, 24 часа Дејтона, 12 часа Себринг.

1980 – Ferodo ги произведува првите Европски сопирачки кои немаат азбест. Ги воведува дисковите, течноста за сопирачки и хидрауликата на пазарот.

1990 – Ниту едни од сопирачки на Fedoro не користат тешки метали.

1997 – Прославува 100 години тркачка историја.

1998 – Во Мондови, Италија, формиран е Ferodo Racing

1999 – Во соработка со научници од истражувачкиот центар во Рагби, Велика Британија, Ferodo Racing го развива и го претставува DS3000. Набрзо стануваат едни од најдобрите штитници на пазарот.

2005 – Ferodo започнува да користи керамика во своите штитници. DS1.11 и DSUNO се користат во натпреварите со автомобили, а CP1 во трките со мотоцикли.

Денеска  – Останува главен избор во најважните мотоспорт шампионати ширум светот.

2005 1

Квалитет во производството

Сите делови се од домашно производство и бидејќи во нашата фабрика се произведуваат неколку продукти, сите потрошувачи имаа корист од високиот стандард на квалитет. Нашата фабрика ги има највисоките сертификати за квалитет (ISO/TS 16949  и ISO 14001)

Нашите сопирачки поминуваат низ 26 контроли за квалитет за време на производството.

 

Квалитетно тестирање во лабораторија, на улица и на тркачка патека

Нашите сопирачки поминуваат сериозни тестови со цел да се обезбеди безбедно, контролирано и конзистентно сопирање.

Кај сопирачките за мотоцикл, внимаваме секој производ да ги задоволи OE стандардите за квалитет.  Во однос на сопирачките кои ги користат тркачките мотоцикли, ние произведуваме само сопирачки кои обезбедуваат врвни перформанси.

ferodo homepage graphic

Од неодамна Скај Мото стана увозник на производите на Феродо за Македонија. За сите подетални информации посетете го продажниот салон на Скај Мото или обратете се на нивниот телефонски број 02 317 2462 или на 070/206-053

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.