Домашни настани

Од мотор во „кофа“ до БМУ Европскиот трон во класата Сп125

Христијан Бузалковски - Бузо (МК Ендуро Тим - Водно Скопје) оваа година го освои БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам во класата SP125.

Следете нè на:

 

По 3 години напорна работа, тренинг и желба за освојување на тронот, Бузо конечно дојде до зацртаната цел. Мораме да признаеме, бидејќи нашиот тим го прати од самиот почеток, дека Бузо почна да се трка буквално со не конкурентен мотор, но чекор по чекор тој со својот тим успеаа да го освојат овој шампионат и секако за тоа може да се добијат само пофални зборови.

DSC 0677

Освојувањето на таква титула во овој спорт каде што немаме никакви услови за тернинг навистина е за почит! А сега во продолжение да ја слушнеме и изјавата од нашиот шампион - Христијан Бузалковски:

„Здравоо...Ухх конечно мисијата е успешно завршена! БМУ Европската титула ја освоивме, после неколку години многу напорна работа, како на себе така и на моторот, можам да кажам дека заслужено дојдовме до титулата оваа година. Од 11 трки од Бму европскиот шампионат, јас победив на 7 и бев 11 пати на подиум, и сум многу среќен поради тоа! Знаејќи дека почнавме буквално од нула пред 4 години, а денеска го освоивме Европскиот трон, навистина сум горд поради нашиот успех. Велам нашиот бидејќи не сум сам во ова, тука е мојот тим, мојот клуб, моите спонзори, моето семејство и сите останати кои ми помогаат на секој можен начин, ова го направивме сите заедно, па затоа се надевам и дека сите заедно се радуваме за овој успех. Сега имаме мала пауза, па почнуваме со подготовките за 2019 година! Ќе откријам мал дел,ке возиме друг шампионат, со комплетно нов мотор во класата од 600 кубни сантиметри! Се надевам дека во блиска иднина ќе имате комплетно инфо. Следува многу интересен период, период во кој ќе се испишува историја во Брзинскиот моторциклизам во нашата земја! #STAYTUNED“

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.