Вести од светот

Yamaha XSR900 освои награда за најдобар дизајн

Моделот на Yamaha, XSR900, ја освои престижната „iF Design“ награда за 2017 година.

Следете нè на:

 

Моделот на Yamaha, XSR900, ја освои престижната „iF Design“ награда за 2017 година. 

Креиран да изгледа традиционално, Yamaha XSR900 беше специјално направен за да ги привлече потрошувачите од развиените земји каде што културата на возење мотоцикл е силно развиена.

Едноставниот и ретро дизајн на мотоциклот во комбинација со перформансите претставуваат гордост за сопствениците на ваквите мотоциклите, а исто така нудат и уживање во возењето.

yamahas xsr900 scores its fourth design award 115473 1

Мотивацијата потекнува од 847cc CP3 моторот кој го има кај MT-09  и кој може произведе 113 коњски сили. Мотоциклот има ABS сопирачки, контрола на тракцијата како и „Slipper“ квачило.

Оваа награда е вкупно четврта за моделот кој претходно ги доби и „Good Design BEST100“,  „Auto Color Award 2016 Special Prize“ и „JIDA Design Museum Selection.“

Во однос на помалку познатиот победник, &Y01 е направен преку соработка на Yamaha Motor и Yamaha и досега е претставен на неколку настани.

Количката има лесно и едноставно движење и доаѓа заедно со флексибилен TLF микрофон како и тенки ударни инструменти од двете страни на количката кои пак обезбедуваат едно комплетно ново искуство. На овој начин, лицето кое е во количката има свој самостоен перформанс.

„If Design“ за прв пат беше воведена во 1953 година и традиционално секоја година ја доделува организацијата „Industrie Forum Design“ од Хановер, Германија. Секоја година компанијата селектира супериорни дизајни од целиот свет.

Би можело да ве интересира

Yamaha YZF-R1 GYTR е навистина специјална машина и поради таа причина од неа ќе бидат произведени само 20 примероци.

Дебитантот во MotoGP, Мигел Оливеира имаше чест прв да вози низ новиот, 8.3 километри долг тунел кој ги поврзува Грац и Шпилберг – местото каде што се наоѓа Red Bull Ring.

Дохан зборува за Маркез, дали КТМ е подготвен да одговори на барањата на своите нови возачи, Џиџи Дал’Игна во однос на правилата за тежина, Мигел Оливеира кој со RC16 помина низ тунел долг 8 километри...

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.