Вести од светот

ЕУ со нов закон за „ABS“ кој ги вклучува и скутерите

Легислативата на ЕУ за задолжителен АБС нема да се задржи само на моторите над 125цц.

Следете нè на:

 

yamaha 69655 2009 majesty400abs eur det 003Производителите веќе работат на имплементирање на ABS кочници на скутерите

Легислативата на ЕУ за задолжителен АБС нема да се задржи само на моторите над 125цц.

Она што го започнаа Италијанците кон крајот на минатата година, Европската Унија го претвора во закон за сите земји членки. 

Според првичниот договор задолжителниот АБС систем за кочење се однесуваше на сите мотори со зафатнина поголема од 125цц, но според новиот договор кој веќе е ратификуван, помалите скутери не се исклучени од одлуката.

Законот кој стапува на сила во 2016 година во земјите членки на ЕУ, ги обврзува сите производители на своите мотори и скутери да постават „ABS“ системи за кочење. Единствената олеснителна околност кај скутерите, е тоа што можат да имаат ABS или CBS систем. Разликата е во тоа што CBS системот (Combined Braking System) ги комбинира системите за кочење, па со притискање на предната кочница, кочи и задното тркало. Од друга страна CBS системот ја нема улогата која ја има ABS и при кочење со него може да дојде до блокирање на тркалото.

Велиме олеснителна околност бидејќи цената на чинење на системот е помала отколку кај ABS системот, а со самото тоа и цената на скутерот ќе биде намалена. Прашањето е дали навистина CBS системот е побезбеден отколку сегашните сопирачки?

Европскиот парламент веќе го ратификуваше договорот, Советот на министри на ЕУ ја потврди одлуката и со тоа законот е веќе стапен на сила. 

 

Би можело да ве интересира

„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP  со новиот 765cc Triumph мотор“

„Коментарот кој го даде Алберто Пуиг предизвика реакција кај неговиот поранешен MotoGP возач Дани Педроса“

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.