MotoGP

Сузуки има проблеми да најде MotoGP тим

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година.

Следете нè на:

 

suzuki-de-puniet-motogp-2013-1Уште само неколку „ситници“ и Сузуки се враќа во МотоГП

Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година.

Ренди де Пуние веќе имаше дводневно тестирање во Муџело со Сузуки MotoGP, а ќе тестира и во понеделник после трката во Барселона, пред да заминат за Арагон на дополнителни тестови.

Давиде Бривио наводно ќе стане тимски менаџер и очигледно веќе нашол неколку места во Италија откаде што ќе може да управува со тимот. Единственото нешто што недостасува-покрај прашањето кој ќе го вози новиот моторцикл- е веќе постоечки тим кој му е потребен на Сузуки за да се врати во шампионатот во 2014 година. Се чини дека оваа потрага е потешка отколку што се очекуваше.

Според Шпанската интернет страна motocuatro.com, Дорна предложила Сузуки да понудат 1,6 милиони евра и да го купат местото на некој приватен тим, но очигледно ниту еден тим- и покрај тоа што повеќето од нив се слаби со финансии а некои не се ни конкурентни-не е подготвен да ја прифати таа цена и бараат помеѓу 5 и 6 милиони евра.

Дорна можеби ќе дозволат да се зголеми бројот на моторцикли за да може да се натпреварува и Сузуки,а тоа повеќе ќе му одговара на Јапонскиот производител бидејќи така ќе имаат поголема контрола и ќе бидат на исто ниво со Хонда, Јамаха и Дукати.

 

Би можело да ве интересира

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Џонатан Реа уште еднаш покажа дека е еден од најдобрите возачи откако постигна најбрзо време на првиот зимски тест кој се оддржа на патеката во Арагон. Пробувајќи го за прв пат  ZX-10RR опремен со новите спецификации, Реа беше за 1.5 секунди побрз од останатите возачи.

Три кратниот светскиот шампион беше именуван за член на MotoGP™ Legend а Шпанецот исто така за време на последната трка од сезоната која се вози во Валенсија ќе биде вклучен и во куќата на славните. Педроса, во 2003 година ја освои титулата во категоријата од 125cc а во 2004 и 2005 година титулата во 250cc. Тој е еден од најуспешните возачи во премиерната класа.

„ Ducati потврди дека нема да биде продолжена соработката со поранешниот MotoGP шампион“

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.