MotoGP

MotoGP: Маркез најбрз на вториот ден на Сепанг

Марк Маркез забележа најдобар резултат на вториот ден од пред сезонскиот тест на патеката Сепанг во Малезија.

Следете нè на:

 

TSTMAL 20150223 1032 lowresМаркез најбрз на вториот ден од тестирањето на Сепанг

Марк Маркез забележа најдобар резултат на вториот ден од пред сезонскиот тест на патеката Сепанг во Малезија.

Временските прилики исто како и на вчерашниот тест беа променливи, па затоа тимовите и возачите се обидоа да го извадат максимумот од утринските часови кога температурата беше висока. Актуелниот Светски шампион со време од 1’59.844 се искачи на првата позиција на провизорната листа, и беше првиот човек кој возеше под границата од две минути.

Времето на Маркез сеуште е за една секунда побавно од она кое го постави на првиот пред сезонски тест на истата патека, но сепак е импресивно имајќи ги во предвид условите на патеката.

Хорхе Лоренцо на денешниот тест дојде до втората позиција со време од 1’59.902 кое го оствари на 30-от круг, и на крајот беше за само 5 стотинки побавен од Маркез. Возачот на Јамаха го тестираше новиот менувач на неговата YZF-M1, како и целокупното подесување на моторот.

Импресивен резултат забележа и Андреа Довициозо на Дукати. Тој заедно со Андреа Ианон тестираше неколку различни подесувања на моторот, што придонесе да забележи време кое е за цела секунда подобро од она на вчерашниот тренинг.

Валентино Роси тестираше две различни предни вилушки, додека пак Дани Педроса работеше на суспензијата на моторот. Ним очигледно поважно им беше да го сетираат моторот според нивните потреби отколку да се бркаат со времето на останатите. 

Тимот на Априлија повторно имаше проблеми, Алваро Баутиста не успеа да го повтори успехот од вчера, а Марко Меландри и покрај тоа што се обиде со шасија која е слична на онаа која ја возеше во Супербајк не успеа да напредува од последната позиција.

За разлика од Априлија, тимот на Сузуки продолжува со импресивните резултати, Алеш Еспергаро намали уште половина секунда од неговиот вчерашен резултат, а истото го направи и Маверик Вињалес. Тимот денеска работи на подобрување на електрониката што треба дополнително да ги подобри резултатите на Сузуки.

ПозВозачТимРезултатРазликаКругови
1 MARQUEZ, Marc Repsol Honda Team 1:59.844   22 / 63
2 LORENZO, Jorge Movistar Yamaha MotoGP 1:59.902 0.058 30 / 71
3 IANNONE, Andrea Ducati Team 2:00.098 0.254 55 / 58
4 DOVIZIOSO, Andrea Ducati Team 2:00.250 0.406 21 / 58
5 PEDROSA, Dani Repsol Honda Team 2:00.275 0.431 36 / 57
6 ROSSI, Valentino Movistar Yamaha MotoGP 2:00.308 0.464 19 / 61
7 SMITH, Bradley Monster Yamaha Tech 3 2:00.329 0.485 49 / 50
8 CRUTCHLOW, Cal CWM LCR Honda 2:00.333 0.489 61 / 61
9 ESPARGARO, Aleix Team Suzuki MotoGP 2:00.409 0.565 18 / 57
10 ESPARGARO, Pol Monster Yamaha Tech 3 2:00.689 0.845 8 / 44
11 PETRUCCI, Danilo Pramac Racing 2:00.713 0.869 22 / 57
12 VIÑALES, Maverick Team Suzuki MotoGP 2:00.731 0.887 42 / 61
13 REDDING, Scott Estrella Galicia 0.0 Marc VDS 2:00.762 0.918 53 / 57
14 BARBERA, Hector Avintia Racing 2:00.847 1.003 21 / 53
15 HERNANDEZ, Yonny Pramac Racing 2:01.012 1.168 28 / 46
16 BRADL, Stefan Forward Racing Team 2:01.131 1.287 13 / 58
17 HAYDEN, Nicky Drive M7 Aspar 2:01.633 1.789 17 / 57
18 PIRRO, Michele Ducati Test Team 2:01.897 2.053 16 / 41
19 LAVERTY, Eugene Drive M7 Aspar 2:01.944 2.100 54 / 56
20 ABRAHAM, Karel AB Motoracing 2:01.945 2.101 21 / 40
21 MILLER, Jack CWM LCR Honda 2:01.968 2.124 65 / 65
22 DI MEGLIO, Mike Avintia Racing 2:02.006 2.162 41 / 42
23 BAUTISTA, Alvaro Aprilia Racing Team Gresini 2:02.221 2.377 25 / 40
24 BAZ, Loris Forward Racing Team 2:02.426 2.582 7 / 37
25 DE ANGELIS, Alex Octo Ioda Racing Team 2:03.499 3.655 44 / 51
26 NAKASUGA, Katsuyuki Yamaha Factory Test Team 2:03.755 3.911 43 / 45
27 MELANDRI, Marco Aprilia Racing Team Gresini 2:04.313 4.469 49 / 49

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.