Мотоцикли

MV Agusta F4 RC 2018: тркачки мотор за возење на улица

MV Agusta само што го претстави 2018 F4 RC, модел од рангот на Светскиот Супербајк шампионат кој може да се вози на тркачка патека и на улица.

Следете нè на:

 

Визуелно, мотоциклот не се разликува премногу од претходниот модел, но сепак има нова боја која се совпаѓа со онаа која ја има тркачкиот фабрички тим.  Бројот 37 гордо стои на овој мотоцикл и го означува бројот на титули кои ги има досега освоено Италијанскиот производител.

2018 mv agusta f4 rc is one of the most exclusive bikes around 4

Срцето на новиот MV Agusta F4 RC е четири цилиндричниот мотор кој е позајмен од тркачкиот F4 Reparto Corse заедно со ланецот за централна дистрибуција и радијалните вентили кои можат да се прилагодат за да се извади максимум од 250-те коњски сили.

Моќноста на мотоциклот се оддржува под контрола благодарение на оптимизираната електронска платформа која исто така може да се прилагоди. Параметрите како што се, осетливост на гаста, максимален број на вртежи, моторно сопирање исто така можат да се прилагодат во зависност од потребите на возачот. Меѓу стандардните додатоци се и сензорот за навалување, три жироскопи и три мерачи на брзината. Специјалната CrMo челична рамка има USD Ohlins вилушка .

За сопирањето се грижат 320mm дискови кои се напред и кои се поддржани од Brembo клипови. На задната страна пак има диск сопирачка од 210mm.

Од компанијата не кажаа колку примероци ќе бидат произведени но потврдија дека одреден број на мотоцикли ќе бидат рачно изработени со истата посветеност со која беше направен и F4 Reparto Corsa на Леон Камиер.

Сакате поголема моќност и ексклузивност? Не грижете се бидејќи MV Agusta исто така ќе понуди и специјален додаток сместен во елегантна кутија, односно, SC-Project единечен издув кој е направен од титаниум, топлински штитници изработени од јаглеродни влакна и уште неколку други работи.

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.