Мотоцикли

Контрола на тракцијата ќе стане дел од мотоциклите на Husqvarna во 2017 година

Husqvarna ја претстави новата колекција на мотоцикли за сезоната 2017. Покрај тоа, таа ги претстави и новите електронски технологии, а објави и дека има подобрувања во речиси сите оддели.

Следете нè на:

 

Се чини дека новите сопственици на Husqvarna, КТМ, сакаат комплетно да го трансформираат брендот.

Новите мотоцикли се опремени со нови WP AER 48 вилушки кои се полесни и поцврсти, машински изработени тројни стеги, како и прилагодлив волан. На левата страна се наоѓаат контролните копчиња кои се лесно достапни, а мотоциклот доаѓа заедно со Brembo сопирачки и GSK ротор.

traction control arrives in husqvarna s 2017 motocross bikes 4

Уште еден додаток е подрамката која е изработена од јаглеродни влакна и која има тежина од само 1.4 килограми. Задната вилушка е изработена од алуминиум, а издувниот вентил е многу покомпактен.

Двотактната машина има и нова заштита за моторот, нов цилиндер и клипови како и ново квачило, менувач и издувен вентил.

Мотоциклите имаат и уште еден електронски додаток, системот за контрола на тракција. Доколку возачот смета дека не му е потребен, тој може и да се исклучи. Системот за управување со моторот „Keihin“ (EMS)  врши анализа на гаста и на брзината со која се зголемува бројот на вртежи.

Во делот за електроника, сензорот за брзина одредува конкретна мапа која ќе се користи за секоја брзина. Со тоа се зголемува распределбата на силата во секој момент од возењето.

Бидејќи електрониката секојдневно се подобрува, наскоро можеме да очекуваме и нови подобрувања. Следен чекор би требало да биде технологијата која се базира на IMU. 

Би можело да ве интересира

„Сега откако си замина најлесниот возач во серијата, првиот човек на Ducati Џиџи Дал’Игна смета дека би било фер за сите доколку има минимална тежина“

„Дали возиме или одиме во вселената?“

Се чини дека постојано има некакви најави и новини во однос на иднината на Ducati, особено со неодлучноста на  Volkswagen AG дали сака да ја задржи компанијата или пак планира да ја продаде.

Аргентинската Гран При трка ќе остане на патеката „Termas de Rio Hondo“, која се наоѓа на северот на државата, уште најмалку три години откако беше продолжен договорот со првите луѓе на MotoGP. Ваквата одлука беше соопштена на прес конференцијата која се случи во Буенос Аирес на почетокот на неделата.

Алваро Баутиста детално откри како во текот на зимата се прилагодува на мотоциклот на Ducati со кој во сезоната 2019 ќе се натпреварува во Светскиот Супербајк шампионат. Баутиста го имаше своето деби со Aruba.it Ducati во текот на дво-дневниот тест на патеката во Херез и за прв пат го испроба новиот Ducati V4 R Superbike.

Првите луѓе на Светскиот Супербајк шампионат ги потврдија драстичните промени на структурата на серијата кои ќе започнат од 2019 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.