Корисни текстови

Постарите возачи имаат поголеми шанси да се повредат

Според најновото истражување кое доаѓа од САД, возачите постари од 50 години имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница после судар отколку помладите возачи.

Следете нè на:

 

older-bikerПостарите моторџии имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница после судар.

Според најновото истражување кое доаѓа од САД, возачите постари од 50 години имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница после судар отколку помладите возачи.

Во извештајот се анализирани податоци од периодот помеѓу 2001 и 2008 година и во него биле собрани информации од преку 100 болници кои имаат ургентен оддел. Преку 1.5 милиони мотоциклистички несреќи биле забележани во овој период.

Мотоциклистите постари од 50 години имаат три пати поголеми шанси да завршат во болница, а 2,5 пати поголеми шанси да се здобијат со посериозни повреди во споредба со групата на возраст од 20 до 30 години.

Авторите на студијата велат дека времето потребно да се реагира и слабиот вид се главните фактори против постарите возачи, додека големиот степен на повреди може да се должи на намалената сила на коските.

Има помалку несреќи тука во Велика Британија отколку во САД. Имавме добра обука на возачите во изминативе 40-50 години, додека во САД тоа е поинаку поради големината и различните закони во секоја држава. Исто така возењето под дејство на алкохол е многу поголем проблем таму. Има голем избор на тестови тука. Доколку повторно се одлучите да возите мотор би било добро да поминете обука. Оние кои редовно возат треба и редовно да ги подобруваат своите вештини.изјави Крис Ходер, еден од авторите, во интервјуто за BBC.

 

Би можело да ве интересира

Со оглед на тоа дека веќе е во тек првиот MotoGP тест за сезоната 2019, денеска на патеката во Валенсија видовме неколку возачи кои за прв пат ги носеа боите на своите нови тимови. Прв на листата беше новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо.

„Многу често победите на трките на издржливост, без разлика дали станува збор за превозни средства на две или на четири тркала, се постигнуваат во гаражите. Поради ова, прецизно извршената замена можеби е најважниот елемент од една трка.“

Маверик Вињалес постигна најдобро време на тестот кој се оддржа веднаш по трката во Валенсија. Возачот на Yamaha кој настапи со новиот модел М1, беше за речиси половина секунда побрз од актуелниот шампион Марк Маркез. Успешен ден имаше и вториот возач на тимот, Валентино Роси кој заврши на третата позиција. Актуелниот Moto2 Светски Шампион, Пеко Бањаиа беше најдобар помеѓу дебитантите и заврши на единаесетата позиција наспатувајќи со Pramac Ducati.

Неделата воопшто не изгледаше како ден на кој ќе се постави нов рекорд во Мото3 класата. Дождот предупредуваше да не се преземаат ризици и да се биде внимателен. Но Чан Онку се погрижи да се случи токму спротивното.

Последната трка од шампионатот ја одбележаа многуте падови, победата на Довициозо и подиумот на Алекс Ринс, а она што беше нај впечатливо беше успехот на Пол Еспергаро кој го донесе КТМ на третата позиција.

GRT Yamaha официјално потврди дека ќе му се приклучи на FIM Светскиот Супербајк шампионат во 2019 година, а Марко Меландри и Сандро Кортезе ќе бидат возачи на екипата.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.