Домашни настани

Се одржа првата ЕндуроКрос трка во Македонија

Успешна огранизација на првата ЕндуроКрос трка во Македонија која денеска се возеше на патеката Орман во Скопје.

Следете нè на:

 

orman-2014-16Успешна организација на првата ЕндуроКрос трка во Македонија

Успешна огранизација на првата ЕндуроКрос трка во Македонија која денеска се возеше на патеката Орман во Скопје.

Публиката на патеката Орман имаше прилика да ужива во првата ЕндуроКрос трка која ја организираа МК Вардар и МК Мото Велес. Иако временските услови не беа идеални, сепак имаше доволно публика за да ги поздрави оние 16 возачи кои машки извозеа по две трки во класите Е1, Е2 и Е3.

Дека условите беа лоши најдобро знаат самите возачи, калта им задаваше проблеми на ендуро сегментот од патеката, а заморот од ваквите услови си го правеше своето по само неколку кругови.

Сепак бевме сведоци на вистински борбени трки, посебно во класата E1 каде Драган Ванов и Михаил Бајовски имаа тешка задача да дојдат до победата. Во класата Е1 во конкуренција на 7 возачи Драган Ванов беше победник на првата трка, а на втората победи Михаил Бајовски. На крајот двајцата заминаа со по 47 бодови на своето конто, како и искуство повеќе кое сигурно ќе им послужи во понатамошната кариера. Во класата Е1 третото место му припадна на Никола Гулевски, а солиден настап имаше и Немања Периќ од Србија. Во оваа класа настапија и Лиридон Халили како и Ангел Ристов.

orman-2014-102

 Во класата Е2 нај успешен беше Фазли Ислами кој забележа една победа и едно трето место, Ване Јованов со две втори места беше со само еден бод заостанување зад Ислами, додека пак на третата позиција го видовме добро познатиот Мирче Ќорнаков кој беше и победник на втората трка. Во класата Е2 настапија и Ивица Гиновски и Илија Минев.

orman-2014-103

И кај ветераните следевме возбудлива борба, во класата Е3 нај успешен беше Борче Костов со две победи, втор беше Никола Дабиќ кој настапи како дебитант и за прв пат се појави на трка во Орман успеа на двете трки да дојде до второто место, а трет беше Џавид Аднан. Во оваа класа ги проследивме и возењата на Сашко Ванов и Васко Киров.

orman-2014-104

За целата галерија кликнете овде.

Честитки до организаторите, како и до учесниците на трките кои беа далеку од лесни за возење, но возбудливи и исполнети со адреналин. Се надеваме дека ќе имаме прилика да проследиме уште некоја трка од оваа дисциплина која зема се поголем замав на патеките ширум светот.

 

Би можело да ве интересира

Сега откако пред-сезонските програми веќе се финализирани и се знаат целите за сезоната 2019, разгледавме што му е потребно на секој тим во сезоната која претстои. За време на заедничката прес конференција на сите тимски менаџери, секој од шефовите на екипите откри какви им се приоритетите во текот на зимските тестови.

Зборувајќи за Crash.net, Скот Рединг открива која е единствената работа за која жали што не ја направил за време на неговиот  11 годишен престој во Гран При трките:  Губењето на титулата во Moto2  серијата во 2013 година.

„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера

Откако загуби 20 минути за време на шестата етапа, се чинеше дека заврши сонот на Сем Сандерленд да го повтори успехот од сезоната 2017. Сепак, откако успеа да стигне до победа на седмата етапа, тој повторно се врати во игра за првата позиција.

Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.

MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.