20
Сре, Сеп
Тестови

Наш тест: Marushin 999NX

marushin-999nx.jpgБлагодарение на нашиот спонзор EuroMoto , имавме можност да ја тестираме врвната кацига од гамата на  Marushin - 999NX.

Марушин е фабрика која се занимава со производство на кациги уште од далечната 1958 кога во Токио го започнала производството на првите модели. Уште од самиот почеток...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот спонзор EuroMoto , имавме можност да ја тестираме врвната кацига од гамата на  Marushin - 999NX.

 

marushin-999nx-ikusa-l.jpgmarushin-999nx-ikusa-l.jpg

 

Марушин е фабрика која се занимава со производство на кациги уште од далечната 1958 кога во Токио го започнала производството на првите модели. Фабриката се вбројува во пионерите кои почнале да работат со фиберглас технологија како обвивка за високо-квалитетни кациги. 

Моделот кој го тестиравме - Marushin 999NX е карактеристична по тоа што тежи само 1300гр., но бројката не значи ништо додека не ја ставите на глава. Кацигата е навистина удобна и воопшто не заморува додека ја носите.

Вградениот систем против навалување на кацигата (M.A.R.O.), функционира онака како што треба, односно не дозволува лизгање на кацигата напред и назад кога е врзано ремчето.

 

marushin-999nx-mono_black-l.jpgmarushin-999nx-mono_black-l.jpg

 

Дизајнот на кацигата е навистина аеродинамичен, нешто за што и самиот производител става акцент во рекламните материјали. Дека не се работи само за визуелна аеродинамичност се уверивме кога ја тестиравме на поголема брзина. Кацигата одлично го сече воздухот, и што е најбитно, навистина е стабилна. 

Уште еден податок кој најчесто ги интересира купувачите на кациги е колку кацигата е бучна. Кацигата не е многу тивка, но не е пак ни премногу бучна. Не ја очекувајте тишината која ќе ја добиете пример со еден Shoei, но од друга страна пак, и цената е половина од Shoei.

 

marushin-999nx-detail05-large.jpgmarushin-999nx-detail05-large.jpg

 

Кацигата ја препорачуваме на сите возачи на спортски мотори, кои сакаат удобна и лесна кацига, и имаат потреба од стабилна кацига која без проблем ќе ги издржи големите брзини.

Кај увозникот на Марушин можете да најдете и визири во боја, фото сензитив визири како и новите визири со фолија, кои од надворешна страна имаат одредена апликација, а од внатрешната се нормално видливи.

За подетални информации посетете го салонот на ЕуроМото кој се наоѓа во склоп на Олимпискиот Базен во Скопје, или обратете се на тел.  02/ 32 32 331

comments

Би можело да ве интересира

Валентно Роси одлучи дека ќе настапи на претстојната МотоГП трка во Арагон.

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!