Тестови

Наш тест: Marushin 999NX

marushin-999nx.jpgБлагодарение на нашиот спонзор EuroMoto , имавме можност да ја тестираме врвната кацига од гамата на  Marushin - 999NX.

Марушин е фабрика која се занимава со производство на кациги уште од далечната 1958 кога во Токио го започнала производството на првите модели. Уште од самиот почеток...

Следете нè на:

 

Благодарение на нашиот спонзор EuroMoto , имавме можност да ја тестираме врвната кацига од гамата на  Marushin - 999NX.

 

marushin-999nx-ikusa-l.jpgmarushin-999nx-ikusa-l.jpg

 

Марушин е фабрика која се занимава со производство на кациги уште од далечната 1958 кога во Токио го започнала производството на првите модели. Фабриката се вбројува во пионерите кои почнале да работат со фиберглас технологија како обвивка за високо-квалитетни кациги. 

Моделот кој го тестиравме - Marushin 999NX е карактеристична по тоа што тежи само 1300гр., но бројката не значи ништо додека не ја ставите на глава. Кацигата е навистина удобна и воопшто не заморува додека ја носите.

Вградениот систем против навалување на кацигата (M.A.R.O.), функционира онака како што треба, односно не дозволува лизгање на кацигата напред и назад кога е врзано ремчето.

 

marushin-999nx-mono_black-l.jpgmarushin-999nx-mono_black-l.jpg

 

Дизајнот на кацигата е навистина аеродинамичен, нешто за што и самиот производител става акцент во рекламните материјали. Дека не се работи само за визуелна аеродинамичност се уверивме кога ја тестиравме на поголема брзина. Кацигата одлично го сече воздухот, и што е најбитно, навистина е стабилна. 

Уште еден податок кој најчесто ги интересира купувачите на кациги е колку кацигата е бучна. Кацигата не е многу тивка, но не е пак ни премногу бучна. Не ја очекувајте тишината која ќе ја добиете пример со еден Shoei, но од друга страна пак, и цената е половина од Shoei.

 

marushin-999nx-detail05-large.jpgmarushin-999nx-detail05-large.jpg

 

Кацигата ја препорачуваме на сите возачи на спортски мотори, кои сакаат удобна и лесна кацига, и имаат потреба од стабилна кацига која без проблем ќе ги издржи големите брзини.

Кај увозникот на Марушин можете да најдете и визири во боја, фото сензитив визири како и новите визири со фолија, кои од надворешна страна имаат одредена апликација, а од внатрешната се нормално видливи.

За подетални информации посетете го салонот на ЕуроМото кој се наоѓа во склоп на Олимпискиот Базен во Скопје, или обратете се на тел.  02/ 32 32 331

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!