22
Вто, Авг
Тестови

Наш тест: JAWA Sport 125

Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

Следете нè на:

 
Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

 

Се рaботи за ендуро/крос модел, со зафатнина од 124сс, сила од 9,4 kW кој и покрај надпросечно тешкиот тест возач ( “yours truly” ) лесно се соочуваше со нагорнините на и надвор од асфалтот, на падините на Водно, поточно до средно Водно, со попатни off road кратенки, па до Св. Пантелејмон и назад.

JAWA Sport 125 одлично се управува на асфалтот, кој иако беше покриен со 1-2 см. снег, не предизвика подлизгување на тркалата и губење на контролата, дури и на поострите кривини, каде намерно малку го исфорсиравме, нормално со крајно внимание. Дури и неколкуте обиди со нагло кочење со предната кочница не предизвика некои сериозни и страшни последици, па со мала корекција на управувачот, моторот си остана на својата патека. Изборот на задната гума (Mitas C-01) е одличен и дава доверба дека ке ве извлече од секаква подлога, додека предната (Heidenau K 35) иако одлично си ја врши работата и безкомпромисно го држи правецот, чисто заради изгледот не ќе беше лошо да биде со малку подлабок крампон.

Што се однесува до off road возењето, за што овој модел и првенствено е наменет, верувам дека секој ке се изненади од силата на моторот, кој со мали залети е спремен на секоја угорнина...Само предлагам внимателно...затоа што од местото каде што ми требаше 10-тина минути да се искачам, ми требаа 30-тина за да се симнам (конкретно ливадата и шумичката над Св. Пантелејмон)...

За крај, да заклучиме дека се работи за модел и машина кои потекнуваат од производител со повеќе од 80 години традиција, кои уверуваат дека моторот ке си ја заврши работата и ќе ве однесе на посакуваното место...

 

Технички карактеристики:

 

JAWA SPORT 125 

Мотор

 

Тип

124 cc; 4-тактен; воздушно ладење

Пренос

5 – брзини, ланец

Цилиндри

1

Поврт и од

56,5 x 49,5 mm

Максимална сила

9,4 kW/8200 min-1

Обртен момент

9,2 Nm/7000 min-1

Степен на компресија

9 : 1

Шасија

 

Предна суспензија

Телескопски виљушки 170 mm од

Задна суспензија

Централен амортизер 150 mm од

Предна кочница

Хидрауличен диск 220 mm

Задна кочница

Хидрауличен диск 180 mm

Предни / Задни гуми

3 x 19  / 3,5 x 16

Димензии

 

Висина на седиште

830 mm

Меѓуосовинско растојание

1330 mm

Тежина

99 kg

Зафатнина на резервоарот

6,5 l

Резерва

1,2 l

Палење

Електрично + курбла

Фелни

Жичани

Максимална брзина

108 km/h

 

 



 


 

Увозник: АС Моторс
ул. Водњанска бр. 60, (локал 3)
Скопје
Телефон: 075/ 451 547
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

comments

Би можело да ве интересира

Уште еден потпис на МотоГП возач за следната сезона, Карел Абрахам го продолжи договорот со тимот на Aspar.

Тимот на LCR Honda денеска соопшти дека од следната сезона ќе има двајца возачи, освен Кал Крачлоу за тимот ќе настапува и Такаки Накагами. 

Со цел да се подигне мото културата, да се насочи енергијата на младите возачи на вистинското место, а можеби и да се пронајде некој нов Роси од нашите простори во план е организација на слободен тренинг на патеката Серез во Грција.

Тимот на „Aruba.it Racing - Ducati“ и Марко Меландри со заедничко соопштение денеска објавија дека ја продолжуваат соработката и во 2018 година во Motul Superbike шампионатот.

Марк Маркез призна дека воопшто не размислувал за борбата за титулата откако во последниот круг се обиде да го претекне Андреа Довициозо. Вели, ако не се обидев, немаше да можам да заспијам.

Возачот на Ducati, Андреа Довициозо, ја оствари својата трета победа оваа сезона откако на трката која се возеше во Австрија успеа да го победи Марк Маркез.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!