Тестови

Наш тест: JAWA Sport 125

Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

Следете нè на:

 
Временските услови во неделата на 17.02.2008 не дозволуваа организирано да се собереме на заедничко возење, но сепак решивме да го искористиме снегчето и да го испробаме ендуро моделот на JAWA во класата од 125сс...

 

Се рaботи за ендуро/крос модел, со зафатнина од 124сс, сила од 9,4 kW кој и покрај надпросечно тешкиот тест возач ( “yours truly” ) лесно се соочуваше со нагорнините на и надвор од асфалтот, на падините на Водно, поточно до средно Водно, со попатни off road кратенки, па до Св. Пантелејмон и назад.

JAWA Sport 125 одлично се управува на асфалтот, кој иако беше покриен со 1-2 см. снег, не предизвика подлизгување на тркалата и губење на контролата, дури и на поострите кривини, каде намерно малку го исфорсиравме, нормално со крајно внимание. Дури и неколкуте обиди со нагло кочење со предната кочница не предизвика некои сериозни и страшни последици, па со мала корекција на управувачот, моторот си остана на својата патека. Изборот на задната гума (Mitas C-01) е одличен и дава доверба дека ке ве извлече од секаква подлога, додека предната (Heidenau K 35) иако одлично си ја врши работата и безкомпромисно го држи правецот, чисто заради изгледот не ќе беше лошо да биде со малку подлабок крампон.

Што се однесува до off road возењето, за што овој модел и првенствено е наменет, верувам дека секој ке се изненади од силата на моторот, кој со мали залети е спремен на секоја угорнина...Само предлагам внимателно...затоа што од местото каде што ми требаше 10-тина минути да се искачам, ми требаа 30-тина за да се симнам (конкретно ливадата и шумичката над Св. Пантелејмон)...

За крај, да заклучиме дека се работи за модел и машина кои потекнуваат од производител со повеќе од 80 години традиција, кои уверуваат дека моторот ке си ја заврши работата и ќе ве однесе на посакуваното место...

 

Технички карактеристики:

 

JAWA SPORT 125 

Мотор

 

Тип

124 cc; 4-тактен; воздушно ладење

Пренос

5 – брзини, ланец

Цилиндри

1

Поврт и од

56,5 x 49,5 mm

Максимална сила

9,4 kW/8200 min-1

Обртен момент

9,2 Nm/7000 min-1

Степен на компресија

9 : 1

Шасија

 

Предна суспензија

Телескопски виљушки 170 mm од

Задна суспензија

Централен амортизер 150 mm од

Предна кочница

Хидрауличен диск 220 mm

Задна кочница

Хидрауличен диск 180 mm

Предни / Задни гуми

3 x 19  / 3,5 x 16

Димензии

 

Висина на седиште

830 mm

Меѓуосовинско растојание

1330 mm

Тежина

99 kg

Зафатнина на резервоарот

6,5 l

Резерва

1,2 l

Палење

Електрично + курбла

Фелни

Жичани

Максимална брзина

108 km/h

 

 



 


 

Увозник: АС Моторс
ул. Водњанска бр. 60, (локал 3)
Скопје
Телефон: 075/ 451 547
Оваа е-адреса е заштитена од спамботови. Треба да ви е овозможено JavaScript за да ја видите.

Би можело да ве интересира

Како што можете да забележите по огласите за продажба на мотоцикли, возраста се повеќе ги принудува возачите засекогаш да се откажат од своите мотоцикли.

Во Хонда салонот на Макпетрол пристигна новиот Honda CB125R 2018.

Организаторите на релито Дакар само што ги соопштија нивните првични планови за 2019 година. Следната сезона, оваа исклучително тешка трка ќе се оддржи само во една држава: Перу.

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!