Занимливости

Bridgestone е блиску до претставување на пневматици без воздух

Доколку погледнете наназад ќе забележите дека пневматиците во изминативе 100 години не се многу променети. Секако, имаше напредок во однос на нивната конструкција и материјалите кои се употребуваат за производство но целокупниот пакет остана воглавно непроменет.

Следете нè на:

 

 

Доколку погледнете наназад ќе забележите дека пневматиците во изминативе 100 години не се многу променети. Секако, имаше напредок во однос на нивната конструкција и материјалите кои се употребуваат за производство но целокупниот пакет остана воглавно непроменет.

Размислувајќи за тоа како возилата, пред се мотоциклите, ќе се движат во иднина, досега видовме неколку обиди да се редизајнираат гумите. Goodyear има интересен концепт со сферичниот дизајн.

И  Bridgestone има напредок во овој оддел. Од компанијата велат дека работат на пневматик кој нема да има воздух во себе и кој ќе користи само поддржувачка структура на гумата.

Bridgestone AirFree tire concept non pneumatic tire 02

За прв пат со ова дебитираа во 2013 година на мото шоуто кое се оддржа во Токио. Од Јапонската компанија велат дека оваа технологија ќе се најде кај превозните средства на две тркала најдоцна до 2019 година. Но не се возбудувајте премногу. Од Bridgestone велат дека целат на велосипедите, а не на мотоциклите.

Иако постојат многу причини зошто ова има повеќе смисла кај велосипедите, сигурно и развојот на овој концепт за мотоциклите нема да биде многу далечен. После се, првите мотоцикли всушност беа велосипеди на кои им беше вграден мотор.

Ваквите гуми бараат помало оддржување и не може да се дупнат или да напукнат. Ќе биде интересно да се види како оваа технологија ќе се покаже во светот на велосипедите и дали Bridgestone ќе продолжи да го развива овој концепт и за автомобилите и за мотоциклите.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!