19
Вто, Сеп
MotoGP

Лоренцо: Роси имаше неверојатна трка

„Уште пред стартот знаев. Ако имам проблеми со предната гума, ќе се мачам. Токму тоа и се случи“ – Хорхе Лоренцо.

Следете нè на:

 

Хорхе Лоренцо откри дека проблемот со предната гума беше причината поради која ја загуби брзината, откако беше во водство во првите неколку круга од трката во Каталуња.

Актуелниот светски шампион го престигна Маркез на првиот свиок и остана лидер во првите шест круга. Но потоа настанаа проблемите и тој постепено паѓаше подолу на табелата. Во дванаесетиот круг, тој се наоѓаше на петото место.

lorenzo rossi catal

„На почетокот имав добар старт и повеќе или помалку бев на исто ниво со останатите возачи. Но уште на стартот знаев, ако имам проблеми со предната гума, ќе се мачам. Токму тоа и се случи,“ изјави Лоренцо.

„Роси, кој го имаше истиот мотоцикл, го немаше тој проблем. Изгледа дека тој вози поинаку од мене и може да ја сочува предната гума. Исто така тој е и многу подобар при потешки услови.“

„Денеска тој имаше неверојатна трка. Не можам да возам како него и не можам да го променам мојот стил за да го избегнам повторно истиот проблем. Тоа е вистината.“

После 17 круга, Лоренцо ја заврши трката.

Ова е втора трка годинава што Шпанскиот возач не успеа да ја заврши. Сега тој заостанува 10 поени во однос на новиот лидер во шампионатот, Марк Маркез кој заврши на второто место, веднаш зад Валентино Роси.

comments

Би можело да ве интересира

Роси се обидува да се врати на Арагон, доколку успее ќе загуби бодови од само една трка и ќе остане во борбата за шампионатот.

Андреа Довициозо и Марк Маркез го делат мислењето за една работа по завршувањето на неделната трка –не е точно дека одредени патеки повеќе им одговараат на некои машини.

Компанијата Pirelli обезбеди нов заден пневматик, W0735, за да го користат возачите од Светскиот ШСупербајк шампионат на патеката во Портимао. Тоа е нов, мек пневматик кој содржи различни структурни решенија во споредба со стандардниот, мек, SC0 како и SC1.

Словенечкиот производител на издуви Акрапович објави едно видео на кое може да се види како звучат сите супербајк мотоциклите кои користат нивни издуви. Засилете го звукот и уживајте.

За 2018 година верзијата на Kawasaki Z900 која има 93 коњски сили (70kW) ќе им биде достапна на сите оние кои имаат А2 лиценца.

Дали некогаш сте се нашле позади некој постар возач кој веројатно повеќе не би требало да биде дел од сообраќајот? Што велите за моторџија кој има 101 година?

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!