MotoGP

„Крилцата“ забранети во Moto2 и Moto3

Гран При комисијата ја забрани употребата на овие средства во Мото2 и Мото3 класите.

Следете нè на:

 

Гран При комисијата ќе ја забрани употребата на „аеродинамичните крила“ - но само во Moto2 и Moto3 класите.

Во Moto2 категоријата, забраната ќе почне да важи веднаш, а во Moto3- каде што „крилцата“ во моментов се користат од страна на Mahindra - ќе почне да важи од 2017 година.

Mahindra moto3 Winglet VR 46Тимот на „Махиндра“ веќе користи „крилца“ на својот мотор

За ваквата одлука не беа дадени никакви објаснувања.

Техничкиот директор ќе дозволи употреба на слични средства кои ја отстрануваат водата која доаѓа од предното тркало но тие нема да смеат да имаат аеродинамична намена.

Ducati, Yamaha и Honda веќе имаат „крилца“ на своите MotoGP машини. Некои возачи изразија загриженост поради можноста од повреди како и поради турбуленцијата што ја предизвикува за останатите возачи.

Со посебна одлука, од 1-ви мај, во Moto2 класата ќе биде дозволена употреба на една од двете дозволени марки на „quickshifter“ (а не само еден бренд како што беше претходно договорено). Исто така ќе биде задолжителна и употребата на една ќелија со податоци.

 

Би можело да ве интересира

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Piaggio објави нова верзија на MP3 со значителни подобрувања на моделот 500 како и целосно нов модел 350.

Само што слушнавме една информација од Harley-Davidson која веруваме дека ќе сакате да ја знаете. Веќе подолг период има гласини дека компанијата со седиште во Милвоки планира да објави нешто поврзано со нејзината иднина.

На новиот модел алгоритмите на KTM, со помош на компјутер ги корегираат грешките на возачот. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!