WSBK

Реа повторно ја искачи Хонда на пиедесталот

Џонатан Реа успеа да дојде до победа на првата Супербајк трка која викендов се возеше на патеката Силверстоун во Велика Британија.

Следете нè на:

 

8958 R09 Silverstone GB49521Соло финиш на првата трка за Џонатан Реа

Џонатан Реа успеа да дојде до победа на првата Супербајк трка која викендов се возеше на патеката Силверстоун во Велика Британија.

Лошите временски услови си го направија своето, па така дождот кој започна да паѓа на половина од трката, иако беше со слаб интензитет целосно го промени текот на трката.

Том Сајкс кој беше на чело на колоната како да се парализираше на првите капки дожд, откако беше истакнато белото знаме започнаа калкулациите на возачите околу тоа кој ќе влезе во боксот, но Сајкс е оној кој загуби најмногу. Од првата позиција за само неколку круга успеа да падне на деветото место, на крајот да финишира како 11-ти, препуштајки му ја водечката позиција на Џонатан Реа.

Возачот на Хонда покажа дека знае како да се снајде на патеката при лоши временски услови, носејќи ја првата победа во сезоната за тимот на Пата Хонда. За Реа ова е 11 победа во кариерата, но прва по победата на Донингтон Парк минатата година.

Променливото време придонесе и за неколку промени на челната позиција, но на крајот Реа беше човекот кој се искачи на највисокото место на подиумот. Зад него финишираше Лаверти од тимот на Априлија, а на третото место се најде Леон Камиер од тимот на Сузуки, со што се комплетираше комплетно британскиот подиум.

Лорис Баз имаше одлично возење и во првите кругови кога започнаа капките од дожд го замени својот клубски колега на првата позиција, но кога започна да се суши патеката, се покажаа возачките способности на останатит возачи од кои Баз беше за нијанса послаб, освојувајќи го петтото место.

1. Rea (Honda) 17 круга/100.334км за 37'16.058 со просек од 161.535 км/ч;
2. Laverty (Aprilia) 3.073;
3. Camier (Suzuki) 3.480;
4. Guintoli (Aprilia) 3.608;
5. Baz (Kawasaki) 4.140;
6. Cluzel (Suzuki) 5.659;
7. Haslam (Honda) 6.443;
8. Badovini (Ducati) 10.544;
9. Melandri (BMW) 14.017;
10. Davies (BMW) 14.167;
11. Sykes (Kawasaki) 14.180;
12. Neukirchner (Ducati) 26.536;
13. Checa (Ducati) 43.561;
14. Fabrizio (Aprilia) 46.373;
15. Aitchison (Kawasaki) 1'33.624;
16. Sandi (Kawasaki) 1 круг;
17. Iannuzzo (BMW) 2 круга;
Без пласман: Giugliano (Aprilia).

За оние кои ја пропуштија трката, во продолжение видео од целиот настан:

 

comments

Би можело да ве интересира

Вицешампионот за сезоната 2017 во MotoGP шампионатот, Андреа Довициозо, вели дека мора да ги согледа позитивните работи како од трката која се возеше во неделата така и од неверојатно успешната сезона за него и за Ducati.

Иако е навистина невообичаен мотоцикл, сепак Moto Guzzi Stelvio има свои следбеници. Кога исчезна од линијата на Moto Guzzi, тој им недостасуваше на многумина.

Ако мислевте дека Honda CB1000R 2018 е добар мотоцикл, тогаш имаме интересна вест за вас. Honda Motor Europe на EICMA мото шоуто во Милано дебитираше со два мотоцикли: Honda CB125R и Honda CB300R.

Без никакво сомневање, Ducati Panigale V4 супербајк е најинтересниот мотоцикл објавен оваа година. Ова не е само наше мислење бидејќи тој беше официјално прогласен за крал на EICMA шоуто.

Honda ја прошири својата Africa Twin линија со уште еден модел. 2018 CRF1000L2 Adventure Sports беше претставен за време на EICMA мото шоуто, а заедно со него беше претставена и една посилна верзија на моделот.

Motul презентираше ново масло наменето за тркање, 300V²  10W-50, на најголемото мото шоу кое се одржа во Милано, EICMA.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!