MotoGP

Dorna повторно го покани Suzuki да се врати во MotoGP

Dorna уште еднаш повтори дека Suzuki може да се врати во MotoGP, но тие нема да ги молат да го направат тоа.

Следете нè на:

 

2014-Suzuki-MotoGP-Prototype 001-800x481Шпионските фотки од прототипот на Сузуки за 2014 веќе кружат по интернет

Dorna уште еднаш повтори дека Suzuki може да се врати во MotoGP, но тие нема да ги молат да го направат тоа.

Сузуки излезе од MotoGP на крајот на 2011 година со ветување дека ќе се врати во 2014. Досега тие покажаа интерес за враќање но под одредени услови, да се вратат само за една сезона и да видат дали се конкурентни, и да не го користат ECU системоткој ќе биде задолжителен во 2014 година. Dorna не се согласува со овие барања.

Претставниците на Suzuki беа во Сепанг во средата да разговараат околу можноста за нивно враќање. Извршниот директор за настани на Dorna, Хавиер Алонсо, во интервјуто за motogp.com ги потврди разговорите. “Тие не посетија, разгледуваат, а ние им нудиме можност да тестираат кога тие ќе бидат подготвени. Ова е тоа што го проучуваат сега, кои се можностите и како тие сакаат да продолжат понатаму со својата програма”.

Дали Suzuki ќе одлучи да се врати после овој состанок останува да видиме.

“Сеуште размислуваат околу нивната одлука, и мислам дека ќе имаат важни состаноци после ова...нашата врата е отворена за нив”, додаде Алонсо.

Сепак доколку Suzuki реши да се врати, тие ќе мора да се придржуваат до зацртаните правила, поради пополнетиот број на тимови. “Бројот на тимови е пополнет и секако дека ние имаме договор со тимовите кои се со нас сега. Тие и понатаму ќе го задржат правото да бидат тука. Затоа, доколку сите сакаат да продолжат, а Suzuki сака да се врати, тие ќе мора да постигнат договор со еден од тие тимови”, додаде Алонсо.

Според гласините, тимот на Хорхе Мартинез, Aspar, ќе ги подржи обидите за враќање на Suzuki. Се зборува дека нивниот возач Ренди де Пуние е многу блиску до потпишување на договор со тимот, секако со дозвола од Aspar.

 

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!