Занимливости

Зад сцената на филмот Mad Max

Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Следете нè на:

 

Не знам за вас, но јас чувствувам како целата фама околу филмот Mаd Max како да се случи пред само неколку месеци. Всушност, филмот беше прикажан за прв пат во мај 2015 година. Но зошто го кажувам ова? Бидејќи никој не го постави прашањето, што се случуваше зад сцената, особено во деловите со мооцикли и каскадери.

mad max behind the scenes desert bikes and stunts 114502 1

За среќа, Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Ако не знаевте, Стефан Гал беше дел од филмот заедно со уште десетици други каскадери.  Всушност, имаше вкупно 150 каскадери. Но сигурно се прашувате зошто било потребно сето тоа? Бидејќи продуцентот не сакал во филмот да има премногу компјутерски ефекти.

На видеото подолу можете да ги видите мотоциклите кои беа употребени за филмот а Стефан ни објаснува што се било потребно за да се направат тие неверојатни акциони сцени.  Главен мотоцикл е Yamaha R1.  

Но повеќе за ова можете да дознаете на видеото. Доколку пак сте еден од оние кои се уште не го изгледале филмот, ви советувам да го направите тоа пред да го погледнете видеото.

Ако сакате пост апокалиптични сценарија, автомобили, мотоцикли, сигурен сум дека ќе ви се допадне Mad Max Fury Road.

А додека е се уште зима и не можете никаде да отидете со вашиот мотоцикл, можете да ја играте и видео играта која е направена по филмот.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!