Занимливости

Зад сцената на филмот Mad Max

Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Следете нè на:

 

Не знам за вас, но јас чувствувам како целата фама околу филмот Mаd Max како да се случи пред само неколку месеци. Всушност, филмот беше прикажан за прв пат во мај 2015 година. Но зошто го кажувам ова? Бидејќи никој не го постави прашањето, што се случуваше зад сцената, особено во деловите со мооцикли и каскадери.

mad max behind the scenes desert bikes and stunts 114502 1

За среќа, Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Ако не знаевте, Стефан Гал беше дел од филмот заедно со уште десетици други каскадери.  Всушност, имаше вкупно 150 каскадери. Но сигурно се прашувате зошто било потребно сето тоа? Бидејќи продуцентот не сакал во филмот да има премногу компјутерски ефекти.

На видеото подолу можете да ги видите мотоциклите кои беа употребени за филмот а Стефан ни објаснува што се било потребно за да се направат тие неверојатни акциони сцени.  Главен мотоцикл е Yamaha R1.  

Но повеќе за ова можете да дознаете на видеото. Доколку пак сте еден од оние кои се уште не го изгледале филмот, ви советувам да го направите тоа пред да го погледнете видеото.

Ако сакате пост апокалиптични сценарија, автомобили, мотоцикли, сигурен сум дека ќе ви се допадне Mad Max Fury Road.

А додека е се уште зима и не можете никаде да отидете со вашиот мотоцикл, можете да ја играте и видео играта која е направена по филмот.

Би можело да ве интересира

Знаеме дека за сезоната 2019 BMW Motorrad планира да објави девет модели. Иако сè уште не се знае точно кои ќе бидат тие, сепак за некои можеме да претпоставиме.

Новиот мотоцикл на Honda, CB1000R, кој има цена од 13990 евра за обичната и 14990 евра за „FOP“ верзијата изгледа помалку чудно. Јапонската компанија го нарекува „Neo Sports Café“.

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!