Занимливости

Зад сцената на филмот Mad Max

Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Следете нè на:

 

Не знам за вас, но јас чувствувам како целата фама околу филмот Mаd Max како да се случи пред само неколку месеци. Всушност, филмот беше прикажан за прв пат во мај 2015 година. Но зошто го кажувам ова? Бидејќи никој не го постави прашањето, што се случуваше зад сцената, особено во деловите со мооцикли и каскадери.

mad max behind the scenes desert bikes and stunts 114502 1

За среќа, Cross training enduro и Стефан Гал се тука за да ни кажат што се случуваше зад камерите за време на снимањето на четвртиот дел на Mad Max.

Ако не знаевте, Стефан Гал беше дел од филмот заедно со уште десетици други каскадери.  Всушност, имаше вкупно 150 каскадери. Но сигурно се прашувате зошто било потребно сето тоа? Бидејќи продуцентот не сакал во филмот да има премногу компјутерски ефекти.

На видеото подолу можете да ги видите мотоциклите кои беа употребени за филмот а Стефан ни објаснува што се било потребно за да се направат тие неверојатни акциони сцени.  Главен мотоцикл е Yamaha R1.  

Но повеќе за ова можете да дознаете на видеото. Доколку пак сте еден од оние кои се уште не го изгледале филмот, ви советувам да го направите тоа пред да го погледнете видеото.

Ако сакате пост апокалиптични сценарија, автомобили, мотоцикли, сигурен сум дека ќе ви се допадне Mad Max Fury Road.

А додека е се уште зима и не можете никаде да отидете со вашиот мотоцикл, можете да ја играте и видео играта која е направена по филмот.

comments

Би можело да ве интересира

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!