WSBK

Светскиот Супербајк шампионат мора да го најде своето место

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP.

Следете нè на:

 

Извршниот директор на Ducati,  Клаудио Доменикали, смета дека проблемот со популарноста со кој се соочува Светскиот Супербајк шампионат е поради фактот дека во моментов тој не се разликува премногу од MotoGP. И покрај тоа што нема постигнато победа во серијата од 2011 година, Ducati останува најпопуларниот производител во 29 – годишната историја на серијата. Доменикали веќе потврди дека тие ќе останат дел од натпреварувањето и во иднина и дека почнувајќи од 2019 година ќе го користат новиот V4 мотоцикл.

DomicaliWSBfuture

Сепак на прашањето што смета дека е потребно да се направи за Светскиот Супербајк шампионат повторно да се најде на врвот, Доменикали вели дека тоа воопшто нема да биде лесна задача и додаде дека WSB и MotoGP треба да имаат различни целни групи, односно, MotoGP да биде наменет повеќе за обичните фанови, а WSB за ентузијастите.

„Како повторно да го направите најдобар Светскиот Супербајк шампионат е интересна дебата. Мислам дека времињата се различни. Ако погледнеме 15 години наназад, тогаш ги имавме Трој Бејлис и Колин Едвардс како се натпреваруваат на патеката во Имола. Мотоциклите беа врвни прототипи, односно на една страна ги имавте WSB, а на друга 500GP. Тие беа сосема различни.“

„Започнувајќи од 2002 година, MotoGP премина на четири тактни мотори и двата шампионати започнаа да наликуваат еден на друг. Од тој момент WSB почна да го бара своето место. Пред 15 години имаше многу повеќе слобода во прилагодувањето на мотоциклот но исто така беше и многу поскапо.“

„Сега имате исти организатори на шампионатот. Мислам дека WSB треба да се посвети повеќе на вистинските ентузијасти, а MotoGP на лицата кои и не се разбираат премногу во мотоциклите. Би сакал да видам повеќе производители и тие да бидат компетитивни.“

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!