Вести од светот

Yamaha XSR900 освои награда за најдобар дизајн

Моделот на Yamaha, XSR900, ја освои престижната „iF Design“ награда за 2017 година.

Следете нè на:

 

Моделот на Yamaha, XSR900, ја освои престижната „iF Design“ награда за 2017 година. 

Креиран да изгледа традиционално, Yamaha XSR900 беше специјално направен за да ги привлече потрошувачите од развиените земји каде што културата на возење мотоцикл е силно развиена.

Едноставниот и ретро дизајн на мотоциклот во комбинација со перформансите претставуваат гордост за сопствениците на ваквите мотоциклите, а исто така нудат и уживање во возењето.

yamahas xsr900 scores its fourth design award 115473 1

Мотивацијата потекнува од 847cc CP3 моторот кој го има кај MT-09  и кој може произведе 113 коњски сили. Мотоциклот има ABS сопирачки, контрола на тракцијата како и „Slipper“ квачило.

Оваа награда е вкупно четврта за моделот кој претходно ги доби и „Good Design BEST100“,  „Auto Color Award 2016 Special Prize“ и „JIDA Design Museum Selection.“

Во однос на помалку познатиот победник, &Y01 е направен преку соработка на Yamaha Motor и Yamaha и досега е претставен на неколку настани.

Количката има лесно и едноставно движење и доаѓа заедно со флексибилен TLF микрофон како и тенки ударни инструменти од двете страни на количката кои пак обезбедуваат едно комплетно ново искуство. На овој начин, лицето кое е во количката има свој самостоен перформанс.

„If Design“ за прв пат беше воведена во 1953 година и традиционално секоја година ја доделува организацијата „Industrie Forum Design“ од Хановер, Германија. Секоја година компанијата селектира супериорни дизајни од целиот свет.

comments

Би можело да ве интересира

Видеото започнува со претставување на производите на Kawasaki, односно едно лице како вози спортски модел во тунел. Но кога возачот излегува од тунелот, тој го вози концептот Ј.

Се огласи и производителот на сопирачките Брембо заради кој Априлија и Дукати најавија повлекување и бесплатна замена на главниот кочионен цилиндер кај поновите модели.

Дукати е првиот фабрички производител во МотоГП кој го претстави моторот со кој ќе се натпреваруваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо оваа сезона.

Новото правило со себе носи и голем број на услови кои мора да бидат исполнети. На пример, воздушното перниче задолжително мора да ги штити рамото и клучната коска, а заштитата на грбот не е задолжителна. 

Со оглед на тоа дека се влошува временската состојба, беше донесена одлука да се одложи деветата етапа, а тимовите да се префрлат во следниот камп кој се наоѓа во Салта, Аргентина.

Сем Сандерленд заздравува од повредата поради која мораше да се повлече од релито Дакар и веќе во текот на денешниот ден се очекува да се врати во Европа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!