Опрема

Преглед: Michelin Anakee 3

Ги тестиравме наследниците на Anakee 2 и прашување:  доколку се преправаме дека возиме оф-роуд,нели треба да се преправаме  дека возиме и на оф-роуд гуми?

Следете нè на:

 

Ги тестиравме наследниците на Anakee 2 и прашување:  доколку се преправаме дека возиме оф-роуд,нели треба да се преправаме  дека возиме и на оф-роуд гуми?

micheline-anakee-3

Доколку побарате “најдобри гуми за BMW 1200GS”на Гугл, ќе добиете илјадници различни одговори. Пробајте го истото и за било кој друг авантуристички моторцикл и резултатите ќе бидат слични.

Сепак, доколку погледнете внимателно ќе забележите дека неколку пневматици се издвојуваат. Меѓу нив се Anakee 2 на Мишелин и Tourance EXP на Мецелер. Тие се доста познати помеѓу сопствениците на авантуристички моторцикли.

Мишелин изјавија дека нивните трите цели за новите Anakee 3  се: да обезбедат подобра километража,зголемена безбедност и поголемо задоволство при возењето. Најмалку една од тие цели има шанса да биде измерена,за останатите две ќе се дебатира на интернет форумите.

Мишелин ја подесија Anakee 3  со пристрасност од 90% за патишта и 10% за крос. Доколку сопствениците на авантуристички мотори се искрени, тие би признале дека 99.9% од нивното време тие возат на пат.  Мишелин се свесни за ова и тоа се забележува во новите Anakee 3. Меѓутоа со години производителите нудат гуми со крос изглед, бидејќи изгледот продава.

Anakee 3 е наследник на Anakee 2.Ги нема испакнатите шари. Заменети се со гуми кои кои имаат сличен профил како гумите за пат но со поагресивнашара. Мишелин ги нарекува 'a tread within a tread' и можете да видите зашто. Тие се дизајнирани да поминуваат низ вода,кал и чакал.

На пат, новите гуми се одлични и не се многу различни од конвенционалните гуми. Иако Anakee 3 е single compound tyre, имате чувство дека повеќе лепи на краевите поради фактот дека дава одлична повратна информација,во споредба со слабото нишање кое ќе го добиете со крос гумите кога шарите ќе започнат да се движат. Недостатокот од испакнати шари исто така ги отстранува и некои од вибрациите кои ги имате со обичните крос гуми и го прави возењето малку попријатно. Можеби ќе можете да го измерите ова задоволство.

Ги возев Anakee 3 на 2013 BMW R1200GS и Tiger Explorer XC. И двата моторцикли имаат контрола на тракцијата и треба добро да ја притиснете гаста за to make the Anakee IIIs break traction. Многу повеќе отколку што би ви требало доколку возевте на обични гуми.

michelin-anakee3

Не е изненадување тоа што новите BMW R1200GS модели доаѓаат опремени со Anakee 3  гумите на Мишелин. Таа е добра гума која се справува со барањата на тешки моторцикли како R1200GS и Tiger Explorer XC.

Мишелин Anakee 2 против Anakee 3

Возевме неколку круга на мал,тесен и исполнет со кривини пат на идентични R1200GS модели,едниот опремен со Anakee 2 гуми а другиот со Anakee 3. Главната разлика што ја почувствував беше довербата при вртење.Anakee 2 не беа лоши но мора да се навикнете на a slightly vague front-end on a mock-off-road tyre. Кога возите со Anakee 3 може да видите како предниот дел е залепен за патот,без губење на контрола и сите други работи поврзани со суспензијата за долго патување.

За крај

Иронично е тоа што потенцијално најдобрата гума за денешните авантуристички моторцикли не е специјална крос гума туку е обична гума за пат која  нуди брзо време на загревање, зголемено ниво на силика за подобри перформанси на влажни услови и профил и шара кои ветуваат најдобар контакт на гумата со патот.

“Овластен увозник за гумите Мишелин во Македонија е Динамикс од Скопје.”

comments

Би можело да ве интересира

ГН на Австралија донесе возбудлива трка со безброј претекнувања и голема борба, недостасуваше само директен дуел помеѓу претендентите за титулата, Марк Маркез и Андреа Довициозо.

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!