- Банерот е успешно зачуван
- Напишано од: Stole
„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера
„Некои луѓе ни се смеат и мислат дека направивме голема грешка.Но ова е само почеток“ - Ерв Поншарал зборува за новата Tech3 KTM MotoGP ера
Шефот на Suzuki, Давиде Бривио вели дека губењето на концесијата била главната цел на Suzuki минатата година. Предупредува дека следната сезона ќе има поголем притисок.
MotoGP сезоната 2019 претставува нов почеток за возачот на Petronas Yamaha, Франко Морбидели. Поранешниот Moto2 шампион премина од тешката за возење Marc VDS RC213V машина на фабричката Yamaha која треба да биде иста со онаа која ја има неговиот ментор и менаџер, Валентино Роси.
Хорхе Лоренцо вели дека не е сигурен дали ќе може да се бори за титула за време на неговата прва сезона во Repsol Honda. Пет кратниот Светски Шампион се најде на насловните страни на сите светски медиуми откако одлучи да премине од тимот на Ducati во фабричката екипа на Repsol Honda. Следната година, тој ќе биде тимски колега со актуелниот шампион Марк Маркез.
„Хорхе Лоренцо го има првото интервју како возач на Repsol Honda и открива какво е чувството кога вози со RC213V.“
„И покрај тоа што е релативно млад, тимскиот менаџер Давиде Бривио е сигурен дека Алекс Ринс може да го предводи напредокот на тимот.“
„Имавме шест месеци за целосно да креираме MotoGP тим. Ова е едноставно неверојатно“ -Разлан Разали, извршен директор на Sepang
После една тешка година во MotoGP за Aprilia, фабриката која доаѓа од Ноале планира да направи промени во тркачкиот оддел.
„Сакаме голема моќност од самиот почеток да се до крајот, без разлика на тоа кој вози“ – Николас Губерт, MotoE
Дебитантот во MotoGP, Мигел Оливеира имаше чест прв да вози низ новиот, 8.3 километри долг тунел кој ги поврзува Грац и Шпилберг – местото каде што се наоѓа Red Bull Ring.
Дохан зборува за Маркез, дали КТМ е подготвен да одговори на барањата на своите нови возачи, Џиџи Дал’Игна во однос на правилата за тежина, Мигел Оливеира кој со RC16 помина низ тунел долг 8 километри...
„Ќе биде подобро за сите, секако тука е и Moto2 серијата, доколку го имаат овој нов стил на возење - Moto2 се доближи еден чекор поблиску до MotoGP со новиот 765cc Triumph мотор“