MotoGP

MotoGP: Сузуки го презентираше тимот, моторот развива над 230кс

Сузуки денеска официјално го презентираше Suzuki ECSTAR МотоГП тимот за кој годинава ќе настапуваат Алеш Еспергаро и Маверик Вињалес.

Следете нè на:

 

team suzuki ecstar maverickdavidealeixМаверик Вињалес (#25), тимскиот шеф Давиде Бривио (во средина) и Алеш Еспергаро (#41)

Сузуки денеска официјално го презентираше Suzuki ECSTAR МотоГП тимот за кој годинава ќе настапуваат Алеш Еспергаро и Маверик Вињалес.

Иако тимот од претходно и беше познат на јавноста, на денешната прес конференција беше презентиран новиот главен спонзор, брендот на моторни масла Ecstar чие име е додадено и во името на тимот. Ecstar е моторно масло кое се произведува од 1984 година како оригинален производ на Сузуки.

Освен презентацијата на возачите, боите на моторите и новиот спонзор, од тимот презентираа и парцијални технички карактеристики за GSX-RR. Според нив моторот со зафатнина од 1000цм3 ќе развива повеќе од 230кс податок кој е веќе познат со оглед на тоа што Карел Абрахам во 2012 година објави дека неговото не-фабричко Дукати развива 250кс. GSX-RR е придвижуван од агрегат е со водено ладење, четворотактен линиски мотор со четири цилиндри и DOHC 4-вентили.

comments

Би можело да ве интересира

Какво гориво треба да има? Тоа воопшто не е важно. Керозин, бензин, дизел, гориво за авион, на моторот воопшто тоа не му е важно.

Да бидеме хумани и да бидеме дел од целодневната забава. 21-ви октомври (сабота): 7-ма крводарителна акција и 9-ти роденден на Guardian Angels MC Macedonia.

Брачен пар од Македонија во март, тргнува на пат да го заобиколи светот со мотоцикл за да ја прегрне планетата. Да, симболично да ја прегрне планетата заобикуловајќи ја со споделување искрени прегратки.

Хонда активно продолува со пред промоција на новите модели кои со нетрпение ги очекуваме на мото саемот во Милано на кој ќе присуствуваме.

MV Agusta само што го претстави 2018 F4 RC, модел од рангот на Светскиот Супербајк шампионат кој може да се вози на тркачка патека и на улица.

Откако повторно излета на мократа патека во Јапонија, Роси призна дека мотоциклот има сериозен проблем кога настапува на влажни услови и дека мора да почнат да се подготвуваат за следната година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!