MotoGP

Лоренцо: Утре мораме да пробаме нешто ново

Хорхе Лоренцо призна дека нешто треба да се промени откако за време на првиот слободен тренинг откри дека на мотоциклот не му одговара меката задна гума

Следете нè на:

 

Хорхе Лоренцо смета дека се потребни големи промени на неговиот Ducati GP17 за тој да биде компетитивен, откако на првиот слободен тренинг заврши на петото место со заостанување од 1.29 секунди зад Маверик Вињалес.

lorenco katar novaХорхе Лоренцо

Петкратниот светски шампион беше еден од возачите кои при крајот на сесијата настапија со мека задна гума. Тоа допринесе до значителен пад во брзината и му покажа дека таа не одговара на оваа патека.

„Се мачевме малку со ветрот. Условите не беа добри за тврда гума. Кога го ставивме мекиот пневматик, брзината малку се подобри но тоа траеше само неколку круга. Но во последните два круга брзината значително опадна. Утре мораме да пробаме нешто друго. Треба да ги промениме сетинзите.“

„Да видиме дали тоа ќе промени нешто бидејќи сега меката гума е премногу мека. Со тврдата гума пак не сме компетитивни и не сме константни.“

На прашањето какви проблеми имал при влегување во свиок, Лоренцо изјави: „Во моментов трансферот е премногу агресивен и не ја користам задната гума за да ја намалам брзината на мотоциклот. Мораме да имаме поголема самодоверба кога кочиме со задниот пневматик и особено при влегување во свиок.“

„Мораме да пробаме некои нови сетинзи и да го искористиме сопирањето. Очигледно е дека имаме предност на правец, таму сме најбрзи. Но за време на влугувањето во свиоците, особено при сопирање, не го користиме целиот потенцијал на мотоциклот.“

Лоренцо не заборави да каже нешто и за Вињалес, возачот кој го зазеде неговото место во Movistar Yamaha: „Денеска имаше ветар и патеката беше лизгава. Импресивно е тоа што Вињалес беше најбрз бидејќи патеката беше во полоша состојба отколку на тестот.“

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!