MotoGP

Лоренцо: Утре мораме да пробаме нешто ново

Хорхе Лоренцо призна дека нешто треба да се промени откако за време на првиот слободен тренинг откри дека на мотоциклот не му одговара меката задна гума

Следете нè на:

 

Хорхе Лоренцо смета дека се потребни големи промени на неговиот Ducati GP17 за тој да биде компетитивен, откако на првиот слободен тренинг заврши на петото место со заостанување од 1.29 секунди зад Маверик Вињалес.

lorenco katar novaХорхе Лоренцо

Петкратниот светски шампион беше еден од возачите кои при крајот на сесијата настапија со мека задна гума. Тоа допринесе до значителен пад во брзината и му покажа дека таа не одговара на оваа патека.

„Се мачевме малку со ветрот. Условите не беа добри за тврда гума. Кога го ставивме мекиот пневматик, брзината малку се подобри но тоа траеше само неколку круга. Но во последните два круга брзината значително опадна. Утре мораме да пробаме нешто друго. Треба да ги промениме сетинзите.“

„Да видиме дали тоа ќе промени нешто бидејќи сега меката гума е премногу мека. Со тврдата гума пак не сме компетитивни и не сме константни.“

На прашањето какви проблеми имал при влегување во свиок, Лоренцо изјави: „Во моментов трансферот е премногу агресивен и не ја користам задната гума за да ја намалам брзината на мотоциклот. Мораме да имаме поголема самодоверба кога кочиме со задниот пневматик и особено при влегување во свиок.“

„Мораме да пробаме некои нови сетинзи и да го искористиме сопирањето. Очигледно е дека имаме предност на правец, таму сме најбрзи. Но за време на влугувањето во свиоците, особено при сопирање, не го користиме целиот потенцијал на мотоциклот.“

Лоренцо не заборави да каже нешто и за Вињалес, возачот кој го зазеде неговото место во Movistar Yamaha: „Денеска имаше ветар и патеката беше лизгава. Импресивно е тоа што Вињалес беше најбрз бидејќи патеката беше во полоша состојба отколку на тестот.“

Би можело да ве интересира

We, The Riders - Ние возачите, сме возачи од целиот свет. Имаме различни професии и изгледаме различно. Но имаме едно нешто кое не обединува:  Радоста додека возиме.

Скот Рединг се извини за забелешките кои ги упати кон Aprilia по завршувањето на Австриската Гран При трка, а во кои зборуваше за недостатокот од развој и прогрес на RS-GP машината.

Можеби изгледа како застрашувачка визија за иднината, но роботот на Акрапович му овозможува на Словенечкиот специјалист за издуви да ги тестира своите производи на еден високо технолошки начин.

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!