Мотоцикли

Специјална верзија на Sei Giorni Веспа се појави во Италија

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Следете нè на:

 

Веспа само што претстави нова специјална верзија наречена Sei Giorni, или преведено, „Шест дена“. Оваа лимитирана верзија беше креирана со цел да се одадде почит на оригиналната „Six Days“ Веспа спорт која во 1951 година ја освои интернационалната „Six Days of Varese“ награда.

Базирана врз основа на актуелната Веспа GTS, стилот на новиот модел е во согласност со класичниот стил на компанијата. Се карактеризира со светло сместено на предниот браник како и специјално дизајнирани рачки чијашто инспирација потекнува од оригиналната верзија.

special edition vespa sei giorni shows up in italy 6

Дисплејот со податоци исто така е инспириран од оригиналната верзија на скутерот и содржи аналоген брзинометар. Сепак, тој е опремен и со најнова технологија која на возачот му обезбедува голем број на информации.

Веспата „Sei Giorni“ исто така има единечно кожно седиште како и специјални „Vespa Racing Team“ обележја, односно затемнети тркала, издув, панели како и уште неколку други додатоци како што се LED светла и ABS сопирачки.

Но на веспата можат да се додадат уште голем број на додатоци како што се поголемо ветробранско стакло, предна и задна торба, направа за заштита од крадци како и Tom Tom Vio GPS уред.

Моделот е направен од нерѓосувачки челик и е одличен за движење низ град но исто така и за кратки релации надвор од градот. Опремен е со модерен 300cc Euro 4 мотор кој има течно ладење и кој може да произведе 21 коњски сили како и 22 Nm при 5000 rpm. Тој исто така има и електричен стартер CVT како и 8.5 литарски резервоар. Единствена непозната работа засега е неговата цена но претпоставуваме дека ќе изнесува неколку илјади евра повеќе отколку стандардниот модел.

comments

Би можело да ве интересира

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Suzuki поднесе неколку патенти за полу автоматска трансмисија која би можела да се најде во следната генерација на Hayabusa моделите.

„Во однос на безбедноста, Cornering ABS на предното тркало го прави она што контролата на тракцијата го прави на задното тркало.“

Џејмс од MCN помина 7000 километри на Metzeler Roadtec 01 пневматиците и еве што имаше да каже за нив.

Бројот на медиуми посветени на мотоциклите постојано се менува, а таквите промени влијаеа врз една доста популарна интернет страница: Motocycle.com.

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!