26
Сре, Апр
Мотоцикли

Honda CBR250RR 2017

Хонда ни даде причина повеќе да го очекуваме со нетрпение новиот CBR250RR. Моделот ќе биде придвижен од четири вентилски DOHC агрегат, паралелен твин со зафатнина од 250цц, три модови на работа и „throttle-by-wire“.

Следете нè на:

 

Хонда ни даде причина повеќе да го очекуваме со нетрпение новиот CBR250RR. Моделот ќе биде придвижен од четири вентилски DOHC агрегат, паралелен твин со зафатнина од 250цц, три модови на работа и „throttle-by-wire“. Рамот ќе биде челичен но задната вилушка алуминиумска, а поврзувањето ќе биде со Хондиниот „Pro-Link“ амортизер кој овозможува подесување на пет точки.

Honda CBR250RR 2017

Моделот вклучува 37 милиметарски Showa превртени вилушки, 310/240мм кочиони дискови, опционален АБС систем и ЛЕД светла. Иако со нетрпение очекуваме да го видиме во живо, според досегашните информации се работи за навистина впечатлив модел на кој ретко кој ќе му оддолее.

Изгледот дефинитивно не воодушеви на прв поглед. Хонда се одлучи за агресивен изглед кој иако не е карактеристичен за нивните модели во оваа класа, изгледа одлично. Моторот ќе биде достапен во три бои: „Anchor Grey Metallic“, „Mat Gunpowder Metallic“ и „Racing Red“.

Иако сеуште го немаме датумот кога ќе можеме да го видиме во Македонија, дефинитивно се работи за модел за кој вреди да се почека.

comments

Би можело да ве интересира

Возачот на Movistar Yamaha, Маверик Вињалес вели дека се уште не знае која е причината за падот кој го спречи да се бори за третата победа по ред на трката во Тексас.

Тимот на Reale Avintia Ducati потврди дека го продолжил договорот со Италијанскиот производител и дека наредната сезона нивните возачи, Хектор Барбера и Лорис Баз, ќе настапат со GP17 машината. Со овој мотоцикл оваа година настапуваат Хорхе Лоренцо и Андреа Довициозо.

Втората трка која викендов се возеше на патеката во Романија му донесе уште еден подиум на Слободан Ивчески.

Возачот на Repsol Honda вели дека неговата петта победа по ред на патеката во Остин го врати во борбата за титулата

„Очигледно е дека не беше негова вина што излезе од патеката. Но исто така тој не смее да се стекне со предност“ – Мајк Веб, директор на трката.

Одлични резултати од 3. трка во БМУ Европскиот брзински мото шампионат

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!