Мотоцикли

Honda CBR250RR 2017

Хонда ни даде причина повеќе да го очекуваме со нетрпение новиот CBR250RR. Моделот ќе биде придвижен од четири вентилски DOHC агрегат, паралелен твин со зафатнина од 250цц, три модови на работа и „throttle-by-wire“.

Следете нè на:

 

Хонда ни даде причина повеќе да го очекуваме со нетрпение новиот CBR250RR. Моделот ќе биде придвижен од четири вентилски DOHC агрегат, паралелен твин со зафатнина од 250цц, три модови на работа и „throttle-by-wire“. Рамот ќе биде челичен но задната вилушка алуминиумска, а поврзувањето ќе биде со Хондиниот „Pro-Link“ амортизер кој овозможува подесување на пет точки.

Honda CBR250RR 2017

Моделот вклучува 37 милиметарски Showa превртени вилушки, 310/240мм кочиони дискови, опционален АБС систем и ЛЕД светла. Иако со нетрпение очекуваме да го видиме во живо, според досегашните информации се работи за навистина впечатлив модел на кој ретко кој ќе му оддолее.

Изгледот дефинитивно не воодушеви на прв поглед. Хонда се одлучи за агресивен изглед кој иако не е карактеристичен за нивните модели во оваа класа, изгледа одлично. Моторот ќе биде достапен во три бои: „Anchor Grey Metallic“, „Mat Gunpowder Metallic“ и „Racing Red“.

Иако сеуште го немаме датумот кога ќе можеме да го видиме во Македонија, дефинитивно се работи за модел за кој вреди да се почека.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!