Мотоцикли

Honda CBR250RR 2017

Хонда ни даде причина повеќе да го очекуваме со нетрпение новиот CBR250RR. Моделот ќе биде придвижен од четири вентилски DOHC агрегат, паралелен твин со зафатнина од 250цц, три модови на работа и „throttle-by-wire“.

Следете нè на:

 

Хонда ни даде причина повеќе да го очекуваме со нетрпение новиот CBR250RR. Моделот ќе биде придвижен од четири вентилски DOHC агрегат, паралелен твин со зафатнина од 250цц, три модови на работа и „throttle-by-wire“. Рамот ќе биде челичен но задната вилушка алуминиумска, а поврзувањето ќе биде со Хондиниот „Pro-Link“ амортизер кој овозможува подесување на пет точки.

Honda CBR250RR 2017

Моделот вклучува 37 милиметарски Showa превртени вилушки, 310/240мм кочиони дискови, опционален АБС систем и ЛЕД светла. Иако со нетрпение очекуваме да го видиме во живо, според досегашните информации се работи за навистина впечатлив модел на кој ретко кој ќе му оддолее.

Изгледот дефинитивно не воодушеви на прв поглед. Хонда се одлучи за агресивен изглед кој иако не е карактеристичен за нивните модели во оваа класа, изгледа одлично. Моторот ќе биде достапен во три бои: „Anchor Grey Metallic“, „Mat Gunpowder Metallic“ и „Racing Red“.

Иако сеуште го немаме датумот кога ќе можеме да го видиме во Македонија, дефинитивно се работи за модел за кој вреди да се почека.

comments

Би можело да ве интересира

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Марк Маркез и Дани Педроса тајно тестираа нова карбонска задна вилушка на нивната RC213V машина на пред сезонските тестови.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!