Мотоцикли

Dual Sport Honda CRF250 инспириран од релито Дакар

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L.

Следете нè на:

 

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L. Добри вести: има многу додатоци од релито Дакар. Уште подобри вести: Има и одличен хардвер кој може да ги поддржи сите тие додатоци.

IMGP2941

Кај основниот модел за 2017 година, индукциското подесување е целосно променето. Има нова воздушна кутија, целосно нов дизајн на придушувачот, поголем издув заедно со ECU што му дава на мотоциклот 25.5 коњски сили.

Одлична основа за рели па оттука соодветно одговараат и сите додатоци. А меѓу нив се поголемиот 9,8 литарски резервоар со кој ќе можете да поминете околу 320km, специјална оф роуд Shova вилушка како и поголеми алуминиумски бандаши. Моделот исто така има и многу подолга суспензија, поголем преден диск како и можност да ја вклучите или исклучите ABS опцијата на задното тркало. Мотоциклот има и ветробранско стакло со „лебдечки“ стил и асиметрични LED светла. И со сите овие додатоци од Honda тврдат дека мотоциклот тежи 156 килограми.

Основната верзија на CRF250L A може да се најде во салонот на Макпетрол (увозникот на Хонда за Македонија) за 5290 евра, додека пак RLA DACAR верзијата чини 6.290€.

comments

Би можело да ве интересира

Алеш Еспаргаро го заврши првиот ден од тестовите во Австралија на изненадувачкото прво место откако на најдобар начин ги искористи временските услови на Филип Ајленд. На крајот Еспаргаро заврши со предност од 0.005 пред лидерот во шампионатот, Марк Маркез.

Honda Super Cub, кој беше создаден во Јапонија, ја отсликува пасијата на компанијата да им служи на луѓето ширум светот. Како резултат на ваквата политика, Super Cub серијата веќе долго време предизвикува задоволство кај луѓето од целиот свет и успеа да стигне до бројка од 100 милиони произведени примероци.

Сега сме во многу тешка ситуација, особено кога настапуваме на влажни услови. И на суви услови имаме проблеми но барем можеме да бидеме малку поконкурентни.

Бројот на претсезонските тестови во 2019 година ќе биде ограничен и ќе се оддржат само во Сепанг и во Катар пред започнувањето на сезоната.

BMW, Honda и Yamaha ги преземаат следните чекори во примената на паметната технологија.

Патеката во Херез на која ќе се оддржи трката од WSBK шампионатот ќе биде полна со возачи кои се на замена. Големиот број на повреди оваа сезона не ги погодија само регуларните возачи туку и нивните заменици.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!