Мотоцикли

Dual Sport Honda CRF250 инспириран од релито Дакар

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L.

Следете нè на:

 

Прво беше концептот кој беше претставен на мото шоуто во Осака во 2015 година. На истиот настан на почетокот на минатата година се појави и прототипот. А потоа на мото шоуто EICMA во Милано, Honda ја претстави и продукциската верзија на CRF250L. Добри вести: има многу додатоци од релито Дакар. Уште подобри вести: Има и одличен хардвер кој може да ги поддржи сите тие додатоци.

IMGP2941

Кај основниот модел за 2017 година, индукциското подесување е целосно променето. Има нова воздушна кутија, целосно нов дизајн на придушувачот, поголем издув заедно со ECU што му дава на мотоциклот 25.5 коњски сили.

Одлична основа за рели па оттука соодветно одговараат и сите додатоци. А меѓу нив се поголемиот 9,8 литарски резервоар со кој ќе можете да поминете околу 320km, специјална оф роуд Shova вилушка како и поголеми алуминиумски бандаши. Моделот исто така има и многу подолга суспензија, поголем преден диск како и можност да ја вклучите или исклучите ABS опцијата на задното тркало. Мотоциклот има и ветробранско стакло со „лебдечки“ стил и асиметрични LED светла. И со сите овие додатоци од Honda тврдат дека мотоциклот тежи 156 килограми.

Основната верзија на CRF250L A може да се најде во салонот на Макпетрол (увозникот на Хонда за Македонија) за 5290 евра, додека пак RLA DACAR верзијата чини 6.290€.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!