Корисни текстови

Изборот е ваш: Дали да се потите или да крварите

Беше преку 35 степени надвор тој ден, па еден мој пријател одлучи дека би било добро да вози до работа без јакна.

Следете нè на:

 

Беше преку 35 степени надвор тој ден, па еден мој пријател одлучи дека би било добро да вози до работа без јакна.

Да ја скратам приказната, тоа беше лоша идеја. Особено кога се удри во кола возејќи со 60км/ч. Еве доказ дека треба да ја носите комплетната опрема и покрај тоа што ви е жешко.

ful-obleka-motorЌе ви биде жешко, ќе се потите, ќе ве гледаат чудно...но нема да крварите!

Во услови кога е многу топло, носењето на кожна или текстилна јакна може да изгледа лудо. Но за мене, тоа е нормално. Не сакам да држам предавања на новите и неискусни возачи. Само сакам да ги споделам со вас последиците кои може да настанат доколку не носите опрема. Можеби тие ќе ви помогнат да ја донесета правилната одлука. 

За време на краткиот пат до работа, мојот пријател не забележал кога една кола нагло свртела десно. Возејќи со само 60км/ч на час, тој немал време да ги притисне сопирачките. Се удрил директно во автомобилот и летнал во патничкиот прозорец. Ќе ги оставам сликите да го раскажат остатокот од оваа приказна...

povreden-motordzija-1

povreden-motordzija-2

Доколку ја носеше јакната, тој само ќе го отстранеше стаклото и ќе почекаше некој пријател да го однесе до дома. Наместо тоа, тој заврши во болница.

Ова е причината поради која дури и ако е многу топло надвор, јас ја носам комплетната опрема, кацига, јакна, ракавици и чизми. Понекогаш луѓето ме гледаат чудно, но мене ми е добро бидејќи знам дека доколку се случи нешто, јас ќе бидам подготвен.

Запомнете, облечете се и носете ја заштитната опрема за паѓање, не за возење.

comments

Би можело да ве интересира

Pirelli ги претстави новите гуми, DIABLO ROSSO CORSA II.

FIM Гран При комисијата ги објави новите промени на правилата за MotoGP сезоната 2018.

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Силвиан Гинтоли пoтврди дека ќе се натпреварува следната сезона иако го загуби местото  во Светскиот и во Британскиот Супербајк шампионат.

Ивчески дојде до нај големиот успех во брзински мотоцклизам во Македонија откако ја освои титулата во БМУ Европскиот шампионат.

Бројот на денови кои можеме да ги поминеме на тркачката патека се намалува, новите машини за следната година веќе беа претставени, а дополнително, ни пристигнува и зимата. За мото индустријата, ова е слаб период од сезоната.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!