Корисни текстови

Изборот е ваш: Дали да се потите или да крварите

Беше преку 35 степени надвор тој ден, па еден мој пријател одлучи дека би било добро да вози до работа без јакна.

Следете нè на:

 

Беше преку 35 степени надвор тој ден, па еден мој пријател одлучи дека би било добро да вози до работа без јакна.

Да ја скратам приказната, тоа беше лоша идеја. Особено кога се удри во кола возејќи со 60км/ч. Еве доказ дека треба да ја носите комплетната опрема и покрај тоа што ви е жешко.

ful-obleka-motorЌе ви биде жешко, ќе се потите, ќе ве гледаат чудно...но нема да крварите!

Во услови кога е многу топло, носењето на кожна или текстилна јакна може да изгледа лудо. Но за мене, тоа е нормално. Не сакам да држам предавања на новите и неискусни возачи. Само сакам да ги споделам со вас последиците кои може да настанат доколку не носите опрема. Можеби тие ќе ви помогнат да ја донесета правилната одлука. 

За време на краткиот пат до работа, мојот пријател не забележал кога една кола нагло свртела десно. Возејќи со само 60км/ч на час, тој немал време да ги притисне сопирачките. Се удрил директно во автомобилот и летнал во патничкиот прозорец. Ќе ги оставам сликите да го раскажат остатокот од оваа приказна...

povreden-motordzija-1

povreden-motordzija-2

Доколку ја носеше јакната, тој само ќе го отстранеше стаклото и ќе почекаше некој пријател да го однесе до дома. Наместо тоа, тој заврши во болница.

Ова е причината поради која дури и ако е многу топло надвор, јас ја носам комплетната опрема, кацига, јакна, ракавици и чизми. Понекогаш луѓето ме гледаат чудно, но мене ми е добро бидејќи знам дека доколку се случи нешто, јас ќе бидам подготвен.

Запомнете, облечете се и носете ја заштитната опрема за паѓање, не за возење.

comments

Би можело да ве интересира

Yamaha и Tech3 објавија дека 2018 ќе биде последна година за нив како партнери во MotoGP Светскиот Шампионат

Луѓето од „Jennings“ повторно имаат нешто интересно за нас. Овој пат се мото компании кои произведуваат автомобили.

Италијанецот призна дека не очекува да биде компетитивен на првата трка која ќе се оддржи на патеката во Катар следниот месец. Во текот на минатата сезона, тој постојано имаше проблем со забрзувањето.

Неколку зборови зошто аеродинамиката е важна и зошто тимовите посветуваат толку внимание на неа.

Поради проблеми со менувачот, компанијата одлучи да повлече 4000 примероци од главниот супербајк модел.

Мото индустријата понекогаш може да биде навистина конфузна. Секој ден читаме дека продажбата се намалува но речиси секоја втора недела пишуваме дека некои од големите производители постигнал успех во продажбата на мотоцикли во 2017 година.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!