Домашни

Aprilia SR50 Injection во Динамикс

motori sr50-3Aprilia SR50 е легендарен скутер кој ги постави темелите на новите технолошки достигнувања во светот на скутерите. SR50 е првиот скутер на кој беше вграден мотор со директно вбрзигување на горивото, водено ладење, двојни дискови како систем за кочење и 13 инчни тркала. 

Следете нè на:

 

sr50-3

Aprilia SR50 е легендарен скутер кој ги постави темелите на новите технолошки достигнувања во светот на скутерите. SR50 е првиот скутер на кој беше вграден мотор со директно вбрзигување на горивото, водено ладење, двојни дискови како систем за кочење и 13 инчни тркала. Пионирот во оваа технологија не запира, новите модели носат нов стајлинг кој е инспириран од RSV 1000 R Factory, а тука е и новиот челичен рам. Благодарение на новиот рам, на скутерот му е зголемена ригидноста и има подобрена агилност. Додадете ја на тоа и супериорната мулти-функционална инструмент табла, и добивате прекрасен скутер со одлични перформанси.

Кај новите модели карактеристичен е хоризонталниот двотактен агрегат со еден цилиндар кој има зафатнина од 49цц и развива 3,7 кс кај „SR R“ и 5,4 кс кај „SR R Factory“ моделот. Новиот скутер може да се погледне во салонот на Динамикс на ул. Рузвелтова бб во Скопје, а се продава по цена од 2.590 евра.

comments

Би можело да ве интересира

Индијците претставија концепт на хибриден крузер кој се надеваме дека ќе го видиме во продукциска фаза.

Живееме во време кога речиси сѐ можете да купите преку интернет, освен автомобили и мотоцикли. Но се чини дека ова второто наскоро ќе се промени откако Ducati најави дека подготвува специјален модел кој ќе може да се купи само преку интернет.

Ако сте личност која е позната по тоа што носи сомнителни одлуки и на располагање имате десетици илјади долари, тогаш ова е вашиот среќен ден.

Ренди Мамола ќе биде последното име кое ќе се најде на официјалната листа на MotoGP легенди.

Џастин Барсиа, кој во моментов се наоѓа на третата позиција во 2018 Monster Energy Суперкрос шампионатот потпиша договор со корпорацијата Yamaha Motor и ќе продолжи да вози за Monster Energy/Knich/Yamaha тимот и во останатиот дел од сезоната во Суперкрос шампионатот.

Уште откако почнав да следам МотоГП, постоеше силна врска меѓу Валентино Роси и Dainese. Деветкратниот светски шампион ја обожува нивната опрема, а бидејќи кацигите AGV се во сопственост на Dainese воопшто не не изненадува одлука за продолжување на одлуката, петта година по ред.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!